اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

سرود ویژه کرمانشاه در روز ملی کرمانشاه باید طنین‌انداز گردد

خبرگزاری فارس:استاندار کرمانشاه گفت: سرود ویژه کرمانشاه در روز ملی کرمانشاه باید طنین‌انداز گردد‌.

سرود ویژه کرمانشاه در روز ملی کرمانشاه باید طنین‌انداز گردد

به گزارش خبر‌گزاری فارس از استان کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، سید دادوش هاشمی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان افزود: زمینه‌های لازم برای پخش سرود ویژه کرمانشاه در روز ملی کرمانشاه باید فراهم گردد.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: باید اقدامات و کارهای لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد که برنامه سرود ویژه کرمانشاه در روز ملی کرمانشاه آماده اجرا و پخش گردد.

وی ادامه داد: روز ملی کرمانشاه بهترین زمان برای معرفی توانمندی‌های استان است لذا باید اقدامات لازم برای شناسایی بیش از پیش این توانمندی‌ها صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه افزود: در روز ملی کرمانشاه باید نسبت به معرفی و شناسایی استان اقدامات لازم صورت گیرد و یکی از این کارها پخش سرود ویژه کرمانشاه در این روز است لذا اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان باید زمینه ای فراهم نماید که این سرود در روز مقرر آماده اجرا گردد.

وی همچنین از رسانه‌ها و مطبوعات استان خواست که بیش از پیش نسبت به شناسایی و معرفی جذابیت‌ها و توانمندی‌های استان در سطح کشور اقدام کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول