اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

عاشقان ولایت در شکوه بازی دراز به نظاره ایثار و حماسه نشستند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: 15 هزار نفر از بسیجیان و راهیان نور در مراسم گرامیداشت عملیات بازی دراز شرکت داشتند.

عاشقان ولایت در شکوه بازی دراز به نظاره ایثار و حماسه نشستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه دادوش هاشمی با اشاره به حضور 15 هزار نفر از بسیجیان و راهیان نور سراسرکشور در مراسم گرامیداشت عملیات بازی دراز، گفت: حضور 15 هزار نفر از بسیجیان و راهیان نور سراسر کشور در مراسم معنوی و باشکوه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عملیات بازی دراز به معنای عظمت این عملیات و جایگاه بازی دراز در جلوگیری از اجرایی شدن نقشه شوم دشمنان است.

هاشمی افزود: برگزاری چنین مراسماتی ضمن اینکه نقش مؤثری در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دارد، می‌تواند باعث گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه برای دفاع بیش از پیش از کیان ایران اسلامی و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان شود.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان ساخت: حضور بیش از 15 هزار نفر از بسیجیان و راهیان نور در این مراسم را گرامی می‌داریم و این حضور، تداعی کننده این موضوع است که بازی دراز معبر عبور همه علاقه‌مندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور شده است.

هاشمی تصریح کرد:عملیات بازی دراز نقش تعیین کننده‌ای در دفاع از کیان اسلامی و رفع توطئه‌های دشمنان ایفا کرد و بسیجیان و رزمندگان اسلام در این عملیات به جهانیان نشان دادند که برای دفاع از میهن اسلامی آماده هر گونه فداکاری هستند.

شایان ذکر است عملیات بازی دراز یکی از عملیات‌های غرور آفرین دوران دفاع مقدس بود که به‌صورت مشترک توسط نیروهای سپاه، ارتش و نیروهای مردمی در دوم اردیبهشت ماه سال 60 آغاز و پس از هشت روز این ارتفاعات با پیروزی رزمندگان اسلام فتح شد.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول