اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

نام خلیج فارس نشانه اقتدار و عظمت ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: نام خلیج فارس نشانه اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

نام خلیج فارس نشانه اقتدار و عظمت ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه دادوش هاشمی با اشاره به دهم اردیبهشت ماه سالروز ملی خلیج فارس گفت: دشمنان ملت ایران در طول تاریخ بارها و بارها چشم طمع نسبت به خلیج همیشه فارس داشتند که همواره با جواب قاطع و کوبنده دلیر مردان کشور روبرو شدند.

هاشمی با اشاره به توطئه مشترک استکبار و بعضی کشورهای منطقه برای تحریف نام خلیج فارس افزود: استعمار پیر به همراه شیطان بزرگ و بعضی از کشورهای منطقه همواره به دنبال تحریف نام خلیج فارس و جدا کردن سه جزیره ایرانی در خلیج فارس بودند، اما در طول تاریخ بصورت پیوسته به سدی مستحکم و با استوار به نام ملت رشید و با اقتدار ایران اسلامی برخورد کرده و در مقابل این ملت بزرگ احساس ضعف و ناتوانی کردند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اقتدار امروز ایران اسلامی تصریح کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتوانه عظیم ملت ایران برای  تمامی کشورها آشکار و مبرهن است و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیرغم اینکه بارها با ایستادگی ملت ایران مواجه شده‌اند، همچنان به طراحی توطئه و دسیسه علیه کشور ادامه می‌دهند و قصد پیش بردن اهداف شوم خود را دارند که خوشبختانه طی 34 سال گذشته توطئه‌های آنان یکی پس از دیگری خنثی شده است.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد وحدت و انسجام بین ملت عزیز ایران اسلامی برای رفع توطئه‌های دشمنان خاطر نشان کرد: با ایجاد وحدت و انسجام بین ملت ایران هیچ دشمنی قادر به ضربه زدن به کشور نیست و به همین دلیل است که دشمنان همواره در پی ایجاد اختلاف در بین صفوف مستحکم ملت هستند که البته به جایی نخواهند رسید.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس ایران اسلامی، نیروهای مسلح کشور با اقتدار هر چه تمام‌تر حضوری فعال دارند که این موضوع باعث خشم دشمنان شده است.

هاشمی افزود: بدون شک خلیج فارس با توجه به اقتدار نیروهای مسلح و پشتوانه عظیم ملت برای همیشه تاریخ به همین نام باقی خواهد ماند و چشم طمع دشمنان برای تغییر نام آن کور خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: روز ملی خلیج فارس متعلق به همه مردم ایران است و این روز حاصل خون شهیدان، رزم آوران و دلیران در طول تاریخ است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول