اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت معلم بنت‌الهدی صدر فردوس:

معلم هدایتگر جامعه به سوی روشنی است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تربیت معلم بنت‌الهدی صدر شهرستان فردوس گفت: معلم به‌عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار، هدایتگر جامعه به سوی روشنی است.

معلم هدایتگر جامعه به سوی روشنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، مهنازسادات مهدی‌زاده ظهر امروز در مراسم تجلیل از مقام معلم که در محل هتل عماد نظام شهرستان فردوس برگزار شد، اظهار داشت: نقش معلم در شکل‌گیری ابعاد شخصیت انسان‌ها بسیار موثر و مورد توجه است.

وی افزود: معلم با علم، رفتار و گفتار خود در سعادت یا شقاوت انسان‌ها نقش دارد و چنانچه  روحیه تهذیب در وجود معلم نباشد بدون تردید انسان به سوی شقاوت و بدبختی پیش می‌رود.

مهدی‌زاده تصریح کرد: معلم مقام خود را از انبیا به دست آورده است و از این رو رسالت وی در عرصه تعلیم و تربیت رسالتی بسیار خطیر و مهم است.

رئیس مرکز تربیت معلم بنت‌الهدی صدر فردوس یادآور شد: معلم در اوج توانایی برترین، در عمق دانایی بهترین و در وادی سپاس و تشکر لایق‌ترین انسان‌ها است.

وی گفت: در حال حاضر بیش از 210 دانشجوی دختر و پسر در 12 رشته مرکز تربیت معلم مشغول به تحصیل هستند.

مهدی‌زاده امور تربیتی، زبان و ادبیات فارسی، دینی و عربی، مطالعات اجتماعی، آموزش ابتدایی، علوم تجربی، هنرهای تجسمی، مشاوره و آموزش کودکان استثنایی را از جمله رشته‌های مرکز تربیت معلم بنت الهدی صدر فردوس عنوان کرد.

در این مراسم که با حضور اساتید مرکز تربیت معلم بنت‌الهدی صدر شهرستان فردوس برگزار شد با قرائت سروده‌ای از مقام غلامرضا مدبرعزیزی استاد برجسته شهرستان فردوس تجلیل شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول