اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

معلم پیشگام جبهه بیداری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: معلمان جامعه ما پیشگام جبهه بیداری اسلامی و مبارزه با جهل و ناآگاهی هستند.

معلم پیشگام جبهه بیداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی عصر امروز در همایش فرهنگیان کوثر در سالن الزهرای این شهرستان اظهار داشت: معلمان به واقع چراغ هدایت و روشنی را در دل‌های دانش‌آموزان روشن می‌کنند که این چراغ فروغی ابدی می‌یابد.

وی با یادآوری این‌که معلمان جامعه ما انسان‌های فداکار و از خود گذشته‌ای هستند که شمع وجودی خود را برای روشن ساختن طریق علم فروزان‌تر می‌کنند، تصریح کرد: ‌امروز معلم در جامعه ما جایگاهی ماندگار و ارزشمند دارد تا جایی که روز شهادت بزرگ‌ترین فیلسوف و عالم قرن به نام روز معلم مزین شده است.

رئیس‌ساداتی در ادامه سخنان خود استان مطهری را اسوه و الگوی تمام معلمان اعلام کرد و افزود:‌ ضروری است معلمان ما با الگو قرار دادن این شهید وارسته طوری عمل کنند تا همواره پیرو مسلک مطهری باشند.

این مسئول همچنین از دانش‌آموزان خواست با ارج نهادن به جایگاه والای معلم با درس خواندن دقیق و متناسب با خواسته قشر معلمان پاداش این افراد را به نیکی پرداخت کنند.

وی با اشاره به این‌که تجلیل از مقام معلم حمایت از نیروی انسانی و سرمایه ایرانی است، خاطر نشان کرد: معلمان مشعلان فروزان آگاهی و هدایت انسان‌ها بوده و آنها پیشگامان جبهه بیداری و ریشه‌کنی جهل و ناآگاهی هستند.

به گزارش فارس، فرماندار کوثر اضافه کرد: معلمان اندیشه‌سازان و تولید‌کنندگان فکر و علم در جوامع جهانی هستند.

رئیس‌ساداتی بر ارتقای سطح دانش معلمان تاکید کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش با دایر کردن دوره‌های ضمن خدمت دانش‌های روز دنیا را به معلمان آموزش بدهد.

وی گفت: معلمان اثر گذاران بر نسل‌های جامعه هستند و علم و دانش خودمان را مدیون معلمان خود می‌دانیم.

در این همایش با اجرای برنامه‌های مختلف معلمان نمونه‌، مدیران نمونه مدارس و فرهنگیان نمونه آموزش و پرورش لوح تقدیر و هدایایی دریافت کردند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول