اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کلاچای:

پیشکسوتان برتر کشتی گیلان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان کلاچای گفت: نفرات برتر رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان گیلان در کلاچای معرفی شدند.

پیشکسوتان برتر کشتی گیلان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، تورج قلی‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت کشتی آزاد کلاچای با اشاره به پایان رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد پیشکسوتان گیلان اظهار کرد: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان گیلان به میزبانی کلاچای عصر روز گذشته به کار خود پایان داد و نفرات برتر این رقابت‌ها معرفی شدند.

به گفته وی، در این دوره از رقابت‌ها 56 کشتی‌گیر آزادکار و فرنگی کار از 11شهرستان و بخش استان و در 7 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کلاچای، خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها را از رشت، رودبار، تالش، رضوانشهر، کلاچای، رحیم‌آباد، رودسر، لاهیجان، کوچصفهان، آستارا و بندرانزلی عنوان کرد.

قلی‌زاده یادآور شد: این مسابقات به مدت دو روز در 11 و 12 اردیبهشت جاری زیر نظر هیئت کشتی استان و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت کشتی کلاچای برگزار شد.

سرمربی تیم کشتی آزاد کلاچای نیز در جلسه مذکور با اشاره به اهمیت برگزاری این رقابت‌ها اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های کشتی در شهری کوچک مانند کلاچای موجب توسعه و ارتقای ورزش کشتی منطقه می‌شود.

فرهاد آزما، افزود: توسعه ورزش کشتی زمینه و بستر را برای گرایش بیشتر نونهالان و نوجوانان به این رشته ورزشی فراهم می‌کند.

وی، با مطلوب خواندن سطح برگزاری این مسابقات  از نظر کمی و کیفی، اذعان کرد: در این دوره از رقابت‌ها تعداد اوزان انتخاب برای قهرمانی کشور چشمگیر بود و از نظر داوری نیز مشکل خاصی وجود نداشت.

بخش کلاچای از توابع رودسر در 80 کیلومتری شرق مرکز گیلان قرار دارد.

ا‌نتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول