اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان فریمان:

تأمین اعتبار برای تکمیل خانه کشتی فریمان اولویت کاری امسال است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فریمان گفت: تأمین اعتبار برای تکمیل خانه کشتی فریمان اولویت کاری امسال است.

تأمین اعتبار برای تکمیل خانه کشتی فریمان اولویت کاری امسال است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمد کریمی‌شادی اظهار داشت: در دور دوم سفرهای ریاست جمهوری به شهرستان‌های استان، مبلغی برای راه‌اندازی خانه کشتی شهرستان فریمان تخصیص یافت که متأسفانه کفایت تکمیل طرح نبود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فریمان گفت: به منظور احداث استخر سرپوشیده این شهرستان، تاکنون حدود 300 میلیون تومان هزینه شده، اما پیمانکار پروژه در 2 سال گذشته از ادامه اجرای این طرح ممانعت کرد که امیدوارم با پی‌گیری‌هایی که از طریق فرمانداری شهرستان فریمان در حال انجام است، این پروژه هر چه زودتر تکمیل و مورد بهره‌برداری متقاضیان قرار گیرد.

کریمی تأمین هزینه‌های مالی زمین چمن مجموعه ورزشی شهید سجودی، نداشتن سکوی تماشاگران زمین فوتسال سالن شهید غدیری و کوچک و قدیمی بودن سالن ورزشی شهید توحیدی را از دیگر مشکلات این اداره در حوزه اماکن ورزشی این شهرستان عنوان کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فریمان در ارتباط با برنامه‌های ورزشی فصل بهار این اداره، اظهار کرد: میزبانی چهارمین المپیاد ورزش‌های روستایی و عشایری استان در رشته تنیس روی میز، برگزاری مسابقات کشتی باچوخه با حضور ورزشکارانی از استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان و هم‌چنین برگزاری مسابقه دو همگانی از جمله برنامه‌های این اداره است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول