اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی بهشهر:

بهشهر مدعی قهرمانی کشتی در تمام رده‌های سنی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی شهرستان بهشهر گفت: هیئت کشتی شهرستان بهشهر سال جدید را با اتفاقات خوش آغاز کرد به طوری که می‌تواند در تمام رده‌های سنی و اوزان مختلف مدعی قهرمانی باشد.

بهشهر مدعی قهرمانی کشتی در تمام رده‌های سنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، هیئت کشتی شهرستان بهشهر یکی از هیئت‌های فعال در سطح استان و کشور است که هم‌اکنون با بهره‌مندی از مدعیان خود در وزن‌های مختلف، همانند سال گذشته پایان هر ماه مسابقات استعدادیابی را در سطح جوانان و نوجوانان برگزار می‌کند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهشهر از اتفاقات خوبی که در آغاز سال 91 برای کشتی این شهرستان رقم خورد، صحبت کرد.

شهرام جعفری ادامه داد: اعزام بهنام احسان‌پور به مسابقات گزینشی المپیک لندن به عنوان ذخیره وزن 60 کیلوگرم و حضور او به همراه تیم ملی بزرگسالان در اردوی المپیک، تجربه و تمرین بزرگی برای این کشتی‌گیر است.

وی تصریح کرد: کسب مقام سومی مجتبی عموزاد و هومن قنبری در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در مشهد و دعوت به اردوی تیم ملی نوجوانان همچنین انتخاب بهنام احسان‌پور برای مسابقات جام جهانی باکو از دیگر اتفاقات خوش کشتی بهشهر در ماه گذشته است.

رئیس هیئت کشتی شهرستان بهشهر از دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی جوانان و اردوی مازندران گفت و اینکه فرزاد عموزاد مدعی قهرمانی وزن 55 کیلوگرم به انتخابی درون اردویی تیم ملی جوانان دعوت شد و سید محمد حسینی، بهنام احسان‌پور، اصغر بذری و فرزاد عموزاد از دعوت‌شدگان به اردوی مازندران به منظور شرکت در مسابقات بین‌المللی شیرودی، حبیبی و موحد هستند.

وی در پایان، اذعان داشت: به دنبال اسپانسر مناسب برای حضور در لیگ دسته یک یا لیگ برتر هستیم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول