اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان خبر داد

حضور کشتی‌گیران ملی‌پوش در مسابقات روز جهانی کودک

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: نوجوانان کشورمان بعد از اردوی نوشهر در مسابقات روز جهانی کودک و مسابقات آسیایی شرکت می‌کنند.

حضور کشتی‌گیران ملی‌پوش در مسابقات روز جهانی کودک

سیدحسن فاضل‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر بیان داشت: 40 کشتی‌گیر نوجوان در این اردو حضور دارند و زیرنظر مراد محمدی قهرمان اسبق کشتی جهان و سرمربی فعلی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران و سایر اعضای کادر فنی تمرین‌های آماده سازی خود را انجام می‌دهند.

فاضل‌نیا ادامه داد: هیئت کشتی نوشهر در مهیا کردن شرایط برپایی اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان ایران در نوشهر زحمات بسیار زیادی کشیدند و اکنون همه امکانات و شرایط لازم در اردوی تیم ملی در نوشهر به بهترین شکل ممکن در اختیار تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران قرار دارد.

وی تصریح کرد: با نظر کادر فنی چند کشتی‌گیر در رده نونهالان نیز همراه با ملی پوشان نوجوان تمرین می‌کنند تا هم با فضای اردوی تیم ملی آشنا شده و هم پشتوانه جایگزینی برای رده نوجوانان ایران در آینده باشند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان به مسابقات پیش روی ملی‌پوشان نوجوان کشورمان اشاره کرد و متذکر شد: نوجوانان کشورمان بعد از اردوی نوشهر در مسابقات روز جهانی کودک و مسابقات آسیایی شرکت می‌کنند و امید اول کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین رقبای ما کشورهای ازبکستان، قزاقستان و روسیه هستند، اما سطح فنی ملی پوشان نوجوان کشور ما بسیار بالا است و آمادگی لازم برای شکست آنها را دارند.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول