اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کهریزسنگ:

احداث خانه کشتی در کهریزسنگ به دلیل استقبال جوانان بوده است

خبرگزاری فارس: شهردار کهریزسنگ گفت: دلیل اصلی احداث خانه کشتی در کهریزسنگ که با همکاری شهرداری و هیئت کشتی استان اصفهان در آینده به بهره‌برداری می‌رسد، کشتی‌خیز بودن این منطقه و استقبال جوانان از این ورزش بوده است.

احداث خانه کشتی در کهریزسنگ به دلیل استقبال جوانان بوده است

یدالله مؤمن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به احداث خانه کشتی در کهریزسنگ، اظهار داشت: خانه کشتی کهریز‌سنگ با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان با همکاری شهرداری کهریز‌سنگ و هیئت کشتی استان اصفهان به احتمال زیاد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مراسم کلنگ‌زنی خانه اختصاصی کشتی کهریز‌سنگ سال گذشته زده شد، افزود: این مراسم با حضور رشید خدابخش (مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان) و داوود شیران (رئیس هیئت کشتی استان اصفهان) برگزار شد.

شهردار کهریزسنگ تأکید کرد: خانه کشتی کهریز‌سنگ که با احداث آن شاهد رشد بیش از پیش کشتی در این منطقه هستیم در مساحتی افزون بر 750 مترمربع احداث می‌شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به فعالیت بانوان کهریز‌سنگ در مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کرد و گفت: به دلیل فعالیت خوب بانوان این منطقه، ساخت باغ بانوان توسط شهرداری کهریز‌سنگ در حال انجام است.

مؤمن‌زاده با اشاره به دیگر خدمات شهرداری کهریزسنگ گفت: آب‌نمای موزیکالی در میدان ولایت این شهر در حال ساخت است.

وی احداث پارک بادی در این شهر را نیز از دیگر خدمات شهرداری کهریز‌سنگ برشمرد.

شهردار کهریزسنگ تصریح کرد: ساخت کانال دفع آب‌های سطحی، آسفالت معابر سطح شهر و ساختمان المان شهدا در گلزار شهدا از جمله مواردی است که در سال جاری توسط شهرداری کهریز‌سنگ با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول