اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در رقابت‌های جهانی و آسیایی

کشتی‌گیر آملی به اردوی تیم ملی کشتی‌آزاد جوانان دعوت شد

خبرگزاری فارس: علیرضا حاتمی کشتی‌گیر آزادکار آملی به اردوی تیم ملی کشتی‌آزاد جوانان کشورمان که از امروز در تهران برگزار می‌شود، دعوت شد.

کشتی‌گیر آملی به اردوی تیم ملی کشتی‌آزاد جوانان دعوت شد

علیرضا حاتمی کشتی‌گیر آزادکار آملی در وزن 50 کیلوگرم که عازم پیوستن به اردونشینان تیم ملی کشتی آزاد جوانان جمهوری اسلامی ایران بود، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: این اردو از امروز دوشنبه کار خود را در سالن شماره دو خانه کشتی تهران آغاز می‌کند و تا 20 اردیبهشت ماه ادامه می‌یابد.

وی با اعلام اینکه کشتی‌گیران زیادی از سراسر کشور در این دوره از اردوی تیم ملی شرکت می‌کنند، تصریح کرد: در آمادگی مطلوبی از لحاظ جسمی و روحی به سرمی‌برم و عزم خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی جوانان جزم کردم.

حاتمی با اعلام اینکه کشتی‌گیران منتخب به رقابت‌های آسیایی و جهانی که در سال جاری برگزار می‌شود اعزام می‌شوند، ابراز داشت: امیدوارم با بروز لیاقت‌های خود در وزن 50 کیلوگرم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای جمهوری اسلامی ایران باشم.

وی با اشاره به اینکه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان تقی اکبرنژاد است، گفت: عباس حاج‌کناری نیز به عنوان یکی از مربیان مازندرانی در این اردو حضور دارد.

مدال‌آور جوان آملی که توانسته در رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی به مدال‌های رنگارنگی دست پیدا کند، متذکر شد: مدال‌های زیادی در رده‌های نوجوانان و جوانان کشتی آزاد در سطح کشور دارم البته در مسابقات آسیایی کشتی آزاد جوانان که سال گذشته برگزار شد به گردن‌آویز طلا و مدال قهرمانی دست یافتم.

حاتمی اذعان داشت: در سال 89 نیز در رقابت‌های بین‌المللی جام سیراکف بلغارستان که از 19 اسفند به مدت سه روز در شهر وارنا برگزار شد، توانستم از بین 15 کشور برتر دنیا به مدال برنز نائل شوم البته تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران اسلامی در این رقابت‌ها با کسب پنج مدال طلا و برنز قهرمان شد.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول