اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت هلا‌ل‌احمر انجام شد

برگزاری همایش مهرورزی در گرمسار

خبرگزاری فارس: همایش مهرورزی با حضور یاوران داوطلب و داوطلبان جدید جمعیت هلال‌احمر در گرمسار برگزار شد.

برگزاری همایش مهرورزی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، صبح امروز این همایش با حضور 250 نفر از یاوران داوطلب و داوطلبان جدید در سالن آمفی‏تئاتر جمعیت هلال‌احمر گرمسار برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‏فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در این مراسم با اشاره به اهداف بشردوستانه این جمعیت گفت: جمعیت هلال‌احمر برای مردم کشور و استان سمنان شناخته شده است.

حجت‏الاسلام محمدباقر عبدوس افزود: مردم برای اهداف و کارهای بشردوستانه هلال‌احمر ارزش قائل هستند و به این جمعیت اطمینان کامل دارند.

وی تصریح کرد: این موضوع در بسیاری موارد از جمله کمک به مردم سومالی نمود عینی داشت و حجم عظیم کمک‏های مردم به این جمعیت سرازیر شد و در استان سمنان هم مردم کمک‏های چشم‌گیری داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‏فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از داوطلبان فعال در این جمعیت هم قدردانی کرد و گفت: کار شما خداپسندانه و بشردوستانه و بسیار ارزشمند است.

معصومه رابعی رئیس دبیرخانه ستاد فرعی سومین دوره انتخابات جمعیت هلال‌احمر کشور نیز در این مراسم با اشاره به نزدیکی به زمان برگزاری انتخابات، از اعضاء خواست تا در این انتخابات نقش فعال داشته باشند و بر حضور حداکثری اعضاء در آن تأکید کرد.

رئیس پایگاه داوطلبی مسجد علی بن ابیطالب(ع) گرمسار هم با اشاره به توانمندی خیّران گرمساری و حضور پررنگشان در فعالیت‏های عام‏المنفعه اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا خیّران بیش‌تری را به این جمعیت جذب کنیم.

حجت‏الاسلام علی همتی از همکاری 17 خیّر گرمساری با جمعیت هلال‌احمر شهرستان گرمسار خبر داد و افزود: این خیّران تاکنون یک قطعه زمین، یک دستگاه کانکس و مقداری کمک‏های نقدی به این جمعیت داشته‏اند.

در پایان این مراسم، از پنج نفر خیر که با جمعیت هلال‌احمر شهرستان گرمسار همکاری خوبی داشتند، تجلیل شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول