اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد صاحب سایت اداری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دستور استاندار، زمینی در یکی از مناطق شهر یاسوج مشخص شده که برای تسهیل در خدمت رسانی بهتر به مردم، سایت ادارات به زودی در این مکان ساخته می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمد صاحب سایت اداری می‌شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرهاد باقرپور شامگاه شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت استثنایی قانون بودجه امسال استفاده و فضاهای مازاد خود را طی مراحل قانونی به فروش برسانند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در قانون بودجه سال 90 در مواد 36 و 38 مصوب شده که دستگاه‌های اجرایی می‌توانند اموال منقول و غیرمنقول و فضاهای مازاد خود را با رعایت اصل 83 قانون اساسی به فروش برسانند.
این مسئول گفت: آنها می‌توانند درآمد آن را صرف تکمیل پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیمه تمام، تجمیع ساختمان‌های اداری یا پرداخت بدهی‌های خود به اشخاص حقیقی و حقوقی و یا باز خرید نیروهای مازاد و یا پاداش پایان خدمت و مرخصی و پاداش مناطق محروم کرده که مدیران باید از این فرصت مناسب به خوبی استفاده کنند.
 باقرپور همچنین با اشاره به اینکه شورایعالی اداری در اجرای بند 14 ماده 115 قانون مدیریت خدمات کشوری استانداردهای قانونی برای فضای موردنیاز هر اداره را ابلاغ نموده و هرگونه ساخت و ساز جدید باید تنها بر اساس این استانداردها صورت گیرد، تاکید کرد: در همین زمینه کارگروهی بر اساس بخشنامه‌های ابلاغی تحت عنوان کارگروه ساماندهی فضا و ساختمان‌های اداری در استانداری به ریاست استاندار تشکیل و در حال شناسایی و جمع‌بندی آخرین وضعیت فضا و ساختمان‌های اداری در استان هستیم.
باقرپور در رابطه با سایت ادارات این استان نیز گفت: به دستور استاندار زمینی در یکی از مناطق شهر یاسوج برای اختصاص به این امر مشخص شده که برای تسهیل در خدمت رسانی بهتر به مردم، سایت ادارات در این مکان ساخته می‌شود.
وی اذعان داشت: امیدواریم همه استانداردهای ابلاغی فضای اداری در ساخت این سایت که به‌زودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد، رعایت شود.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول