اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

ساخت سایت صنوف آلاینده نباید در پروسه اداری بماند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند با اشاره به اهمیت ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم در سطح شهر گفت: ساخت سایت صنوف آلاینده و مزاحم باید از سوی مسئولان با تسامح و تساهل نگریسته شود تا هرچه زودتر به نتیجه برسد.

ساخت سایت صنوف آلاینده نباید در پروسه اداری بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی سایت 50 هکتاری صنوف آلاینده بیرجند که در پشت آرامستان این شهر واقع شده است، ساماندهی صنوف آلاینده سطح شهر بیرجند را یکی از ضروریات این شهر عنوان کرد.

وی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان شهر بیرجند وجود صنوف مختلف که دارای آلودگی‌های هوا و صوتی هستند، بود که با را‌ه‌اندازی سایت جدید که امروز کلنگ این مجموعه به زمین زده می‌شود می‌تواند این دغدغه را از بین ببرد.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: وجود صنایع آلاینده مانند صافکاری و جوشکاری در سطح شهر با توجه به مشکلاتی که برای مردم به وجود می‌آورند و آرامش مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهند نارضایتی مردم را به دنبال داشته و ضرورت ساماندهی این صنوف را بیش از پیش کرده است.

قاسم‌زاده نداف خواستار همکاری همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در راستای اتمام عملیات اجرایی این سایت در حداقل زمان ممکن شد و یادآور شد: نباید بگذاریم که ساخت این پروژه در گیر و دار اداری به تاخیر افتد.

وی افزود: با توجه به اینکه طرح این سایت مصوب شده بهتر است که با تساهل و تسامح زمینه اتمام این سایت فراهم شود.

فرماندار بیرجند از مسئولان اجرایی این سایت در مجمع امور صنفی خواست که این کار فازبندی شود و صنوفی که دارای آلایندگی بیشتری هستند در فاز نخست به این سایت منتقل شوند.

*زیرساخت‌های سایت صنوف آلاینده تامین شود

قاسم‌زاده نداف تصریح کرد: لازم است که در مورد فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم مانند گاز، برق و آب برای این سایت همه دستگاه‌های مرتبط همکاری لازم را داشتند.

وی ادامه داد: باید کار ساماندهی صنوف آلاینده سطح شهر بیرجند باید خیلی قبل‌تر از اکنون انجام می‌شد که با تعلل مسئولان هنوز شاهد حضور صنایع آلاینده در سطح شهر هستیم که سبب ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول