اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

جانمایی سایت اداری مرکز مازندران پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: جانمایی سایت اداری مرکز مازندران پیگیری می‌شود.

جانمایی سایت اداری مرکز مازندران پیگیری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عباس حسینی‌نژاد شب گذشته در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه در سایه همدلی و هم‌افزایی بین مدیران استانی و شهرستانی می‌توان در توسعه شهری و پیشرفت استان تلاش کرد، اظهار داشت: برخی ناهماهنگی‌ها موجب می‌شود تا در فعالیت‌های شهری دیرتر به سر منزل مقصود برسیم.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های حوزه شهری نباید برای شهروندان مشکل‌ساز باشد، یادآور شد: برخی از پروژه‌های شهری که می‌تواند در مدت کوتاهی با مدیریت از سوی شهرداری به سود شهروندان اجرا و یا طراحی شود زمانبر بوده و با نارضایتی همشهریان همراه می‌شود.

حسینی‌نژاد با تاکید بر اینکه هیچ مدیر و مسئولی نباید بدگمان و نسبت به مسائل پیرامون خود سوءظن داشته باشد، تصریح کرد: بسیاری از آفت‌ها دامنگیر انقلاب شده و ضرورت دارد آفت‌های انقلاب شناسایی شود.

این مسئول درباره لحاظ کردن جرایم و عوارضی که شهرداری برای تشویق شهروندانی که به نوعی به شهرداری بدهکار هستند، یادآور شد: تخفیف جرایم شهرداری نباید به اندازه‌ای باشد که شهروندان ساروی متضرر شوند.

فرماندار ساری عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های شهری مرکز مازندران در توسعه ساری موثر است.

وی با تاکید بر اینکه خدمات دولت در شهر ساری نباید نادیده گرفته شود، خاطرنشان کرد: دولت خدمات خوبی را برای ساری در نظر گرفته و بی‌انصافی است این خدمات‌رسانی‌ها دیده نشود.

حسینی‌نژاد گفت: مسئولان استانی و شهرستانی پیگیر مصوبات عقب‌مانده سه سفر دولت در شهر ساری هستند که ضرورت دارد با فعالیت در حوزه فرهنگ به دنبال ایجاد سایت اداری اداره‌کل‌های استانی در شهر ساری باشیم.

این مسئول در پایان متذکر شد: چهره شهر باید متناسب با فرهنگ استان مازندران عوض شود.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول