اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران مطرح کرد

سایت اداری مازندران بدون پیشرفت اجرایی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: سایت اداری مازندران هیچگونه پیشرفت اجرایی نداشت.

سایت اداری مازندران بدون پیشرفت اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عیسی هاشمی حیدری پیش از ظهر امروز در جلسه پیگیری احداث سایت اداری استان مازندران اظهار داشت: احداث سایت اداری در مازندران از ضرورت‌های مرکز استان مازندران است.

این مسئول تصریح کرد: با احداث سایت اداری در مرکز استان مازندران بسیاری از بار ترافیکی در مرکز استان مازندران برطرف می‌شود. همچنین تاکنون زمان زیادی برای تهیه زمین سایت اداری صرف شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه تلاش‌های زیادی برای رفع مشکل زمین سایت اداری در مرکز استان انجام شد، گفت: از نگاه اجرایی پیشرفت احداث سایت اداری صفر است و باید تلاش شود تا احداث این سایت اداری که جزء مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران است زودتر به سرانجام برسد.

وی مهم‌ترین مشکل احداث سایت اداری در مرکز مازندران را نبود زمین مناسب در مکان مشخص شده عنوان کرد و یادآور شد: با توافق‌هایی که با آموزش و پرورش انجام شد 9 هکتار از زمین این سازمان برای احداث سایت اداری اختصاص داده شد و دغدغه‌های آموزش و پرورش برای زمین اهدا شده نیز برطرف شود.

هاشمی در ادامه خواستار بررسی وضعیت زمین‌های اطراف محل احداث سایت اداری شد و بیان داشت: در صورت عدم رفع مشکل زمین برای احداث سایت اداری از منابع مالی موجود در استان زمینه خرید زمین‌های اطراف محل احداث برای سایت اداری باید فراهم شود.

این مسئول گفت: تیم تحقیقاتی برای بررسی وضعیت زمین‌های اطراف تشکیل و تا یک هفته نظرشان را نسبت به آخرین وضعیت موجود برای احداث سایت اداری اعلام کنند.

در پایان محمدعلی امیری مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام آمادگی این سازمان برای در اختیار گذاشتن زمین برای احداث سایت اداری متذکر شد: آموزش و پرورش مازندران برای در اختیار گذاشتن زمین برای سایت اداری ساری مشکل ندارد ولی دغدغه‌های آموزش و پرورش مازندران در قبال زمین جایگزین برطرف شود تا دانش‌آموزان برای تحصیل در بخش کشاورزی با چالش مواجه نشوند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول