اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

اختصاص 650 میلیون تومان به خرید زمین سایت اداری باشت

خبرگزاری فارس: از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبلغ 650 میلیون تومان برای خرید زمین سایت اداری باشت اختصاص یافت.

اختصاص 650 میلیون تومان به خرید زمین سایت اداری باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، اکبر نیکزاد امروز در سفر شهرستانی خود به باشت، پیگیر جانمایی و خرید مجتمع سایت اداری این شهرستان شد و برای خرید زمین این مجتمع 650 میلیون تومان اختصاص داد و تاکید کرد: لازم است هر چه سریع‌تر مراحل بعدی کار انجام شود.

نیکزاد افزود: برای محور مهم و پر ترافیک باشت به چرام مبلغ 7 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برآورد شده است که حدود 3 میلیارد تومان آن را وزارتخانه راه و شهرسازی تقبل کرده و بقیه از محل استانی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای عمران شهری و مسیر کنارگذر شهر باشت در دور چهارم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان اختصاص یافت که در این خصوص مراحل کار آن در دست پیگیری است.

نیکزاد در بازدید از منطقه کوه دهک، پل بریم و مله برفی که حدود 400 هکتار اراضی دیم قابل تبدیل به آبی دارد، مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار برای آغاز عملیات کار از جمله راهسازی این مناطق اختصاص داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در این شهرستان وضعیت پروژه‌ها به‌طور مداوم بررسی و پیگیری می‌شود و طرح‌های خوبی در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید و پروژه‌های بزرگی با پیشرفت فیزیکی بالا هم در دست اجرا دارد که در سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح می‌شوند.

نیکزاد، تلاش برای تبدیل زمین‌های دیم به آبی و باغات در این شهرستان را از اولویت‌های بخش کشاورزی دانست و گفت: پروژه پمپاژ آب به 400 هکتار از اراضی دیم این شهرستان مراحل نهایی خود را طی می‌کند و به ‌زودی برای بهره‌برداری آماده می‌شود.

 

در این بازدید امام جمعه شهر باشت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل راه و ترابری و قلی‌پور فرماندار و تعدادی از مسئولان محلی حضور داشتند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول