اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

پروژه آب‌رسانی به سایت اداری بجنورد بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: پروژه آب‌رسانی به سایت اداری غرب شهر بجنورد با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 700 میلیون ریال تا پایان سال جاری وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

پروژه آب‌رسانی به سایت اداری بجنورد بهره‌برداری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، سید ابراهیم علوی اظهار داشت: این پروژه شامل احداث یک باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت دو هزار مترمکعب و اجرای سه کیلومتر لوله گذاری در سایز 300 میلی‌متری از نوع آزبست است.
وی اعتبار اجرای این پروژه را سه میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در ساخت این مخزن حدود 30 تن آرماتور و 550 متر مکعب بتن به کار رفته است و حدود دو هزار و 200 متر مربع قالب بندی و 900 متر حصار کشی انجام پذیرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی اظهار داشت: این پروژه با هدف آب‌رسانی و تأمین فشار آب برای سایت اداری واقع در محدوده غرب شهر بجنورد که شامل؛ ادارات، شهرک صنعتی، پلیس راه و شهرک امام خمینی است، اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: این مناطق در کد ارتفاعی بالاتر از مخازن شهر بجنورد قرار دارند و آب‌رسانی به این نقاط از مخازن موجود با مشکلاتی همراه بوده که با وارد مدار شدن این پروژه این مشکلات تا حدود زیادی برطرف می‌شود.  
علوی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 54 درصدی این پروژه خاطرنشان کرد: تمام مراحل اولیه اجرای این پروژه در سال 89 پایان پذیرفت و در تاریخ 22 فروردین ماه سال جاری زمین تحویل و پیمانکار آغاز به کار کرد و طبق برنامه‌های زمان بندی شده این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل و در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول