اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 234

روحی: سایت اداری در مازندران باید جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: یکی از کاندیداهای مجلس در مرکز مازندران گفت: سایت اداری در مازندران به ویژه در شهرستان تازه تاسیس میاندرود باید جدی گرفته شود.

روحی: سایت اداری در مازندران باید جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، نشست تبلیغاتی ابوالقاسم روحی کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز در روستای اسلام‌آباد میاندرود برگزار شد.

این کاندیدای مجلس نهم با اشاره به وجود دو تفسیر متفاوت از قانون انتخابات بیان داشت: تبصره دو ماده 58 این قانون می‌گوید که الصاق و نصب هرگونه عکس، پوستر و تراکت بر روی اتومبیل‌ها ممنوع است، اما در ادامه همین قانون در ماده 61 آمده که الصاق هرگونه عکس و پوستر ممنوع است مگر با رضایت مالکان.

وی با اشاره به این تفاسیر افزود: از آنجایی‌ که درب مغازه‌ها و همچنین اتومبیل‌ها ملک شخصی افراد محسوب می‌شود نصب عکس و پوستر منعی ندارد.

روحی همچنین در این مورد تصریح کرد: اما قطعا نصب اینگونه عکس‌ها بر روی سطح دیوار و درب منازل و سیاه کردن منازل مردم درست نیست.

این کاندیدای مجلس نهم بروز این مسائل را خودجوش دانست و گفت: با توجه به ازدحام طرفداران بروز این مسئله قابل جلوگیری نبود.

قاضی دیوان عدالت اداری در پاسخ به ابراز احساسات طرفداران خود و کف زدن آنها گفت: با توجه به تازه تاسیس بودن میاندرود این شهرستان دارای مشکلات بسیار است و باید نسبت به این مسائل پیگیر باشیم.

* تجمع همه ادارات در یک محدوده 8 هزار متری مشکلاتی را به دنبال دارد

روحی با بیان اینکه عدالت فقط تقسیم منابع مالی و ثروت نیست، تصریح کرد: عدالت شامل تقسیم مدیریت، ادارات و سازمان‌ها به طور عادلانه و در مناطق مناسب نیز هست.

وی تاکید کرد: با عنایت به اینکه میاندرود یک شهرستان تازه تاسیس است باید سمت و سوی این ادارات را به گونه‌ای سوق دهیم که همه مردم میاندرود بتوانند استفاده کنند.

نماینده سابق مردم مرکز استان در دو دوره مجلس شورای اسلامی، دو راه حل اساسی در باب ایجاد عدالت در مکان استقرار ادارات مطرح کرد که اولین آن تاسیس یک سایت اداری در سه‌راه اسلام‌آباد در مسیری که همه روستاهای اطراف و همچنین روستاهای دور و نزدیک به آن دسترسی کامل داشته باشند بود.

وی ادامه داد: اگر این مسئله ممکن نشد باید ادارات را توزیع کنیم و تعدادی از ادارات در جام‌خانه، اسلام‌آباد و دارابکلا مستقر شوند.

* در استقرار ادارات آینده‌نگری داشته باشیم

روحی ایجاد ادارات در یک نقطه را موجب بروز مشکلات ترافیکی و ازدحام در سال‌های آینده دانست و خاطرنشان کرد: باید در این مورد آینده‌نگری داشته باشیم تا دچار مشکلات امروز ساری مرکز استان و همچنین تهران که ناشی از تراکم ادارات و ترافیک است نشویم.

وی همچنین با اشاره به نقل مکان بانک‌های موجود در اسلام‌آباد به مکان‌های دیگر تصریح کرد: این ارتباط، ارتباطی خوب نیست.

روحی با بیان اینکه من به هیچ وجه مخالف سورک نیستم، اضافه کرد: خود مردم سورک نیز می‌دانند که اگر مجموعه ادارات در یک نقطه تجمع کنند فردا چه اتفاقی می‌افتد.

این کاندیدا خطاب به مردم میاندرود گفت: مطمئن باشید بعد از انتخابات دفتر ارتباط مردمی را در سه‌راه اسلام‌آباد شهرستان میاندرود تاسیس می‌کنم تا همه مردم بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

نماینده دو دوره سابق مردم مرکز استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در مورد راه‌های دسترسی به روستاهای شهرستان میاندرود از قبیل سرتاق، جناسم موسی‌کلا، بازارخیل و دیگر روستاهای بالادست که در این بخش مشکل جدی دارند، گفت: باید توجه جدی به این مقوله داشته تا بتوانیم جوابگوی نیازها و رفت و آمدهای مردم باشیم.

این کاندیدا خود را از جنس مردم و از متن آنها دانست و در بیان دیگر مشکلات شهرستان میاندرود متذکر شد: با عنایت به وجود زمین‌های کشاورزی در منطقه باید کارخانجات تبدیلی در میاندرود احداث شود.

روحی پیگیری بحث اشتغال جوانان را یکی دیگر از نیازهای میاندرود دانست و اذعان داشت: شرکت سایپا هنوز دچار مشکلات سند زمین است که باید هرچه زودتر این شرکت ساخته شود.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول