اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

راه‌‌اندازی سایت اداری در مازندران جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: راه‌‌اندازی سایت اداری در مازندران برای تسریع در خدمات‌رسانی جدی گرفته شود.

راه‌‌اندازی سایت اداری در مازندران جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شب گذشته همزمان با دهه مبارک فجر، مسئولان ادارات شهرستان میاندرود با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کردند.

در این جلسه نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به شرکت همه مردم ایران در مراحل مختلف پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی ایران افزود: در جهان سابقه نداشته است که انقلابی صورت بگیرد و تمام اقشار مردم آن کشور در آن مشارکت فعال داشته باشند.

آیت‌الله نورالله طبرسی در این مورد یادآور شد: در انقلاب اسلامی ایران برای اولین بار در جهان تمام قشرها و گروه‌های کشور از شهری تا روستایی و کوچک و بزرگ و بازاری و روحانی در آن شرکت داشتند.

امام جمعه ساری با اشاره به سقوط دیکتاتور‌های منطقه یکی پس از دیگری، آن را به دلیل حکومت کردن آنها بر مردم دانست و گفت: در اسلام حکومت بر مردم نداریم و یکی از امتیازهای حکومت اسلامی همین است که حکومت مال مردم است و بر مردم نیست.

وی حکومت بر مردم را حکومت زور، دستور، فشار و حکومت پلیسی دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی مال مردم است همان‌طور که از اول تمام گروه‌های مردم در آن مشارکت کردند.

طبرسی با اشاره به نقش رهبری امام راحل در موفقیت انقلاب اسلامی، مشکلات مردم به پا خاسته در کشورهای اسلامی را به خاطر عدم وجود رهبری در انقلاب آنان دانست.

خطیب نماز جمعه مرکز استان با اشاره به احترام واقعی نظام اسلامی به رای و نظر مردم در هر شرایط و در صورت انتخاب هر فرد در انتخابات، آن را نشانه شجاعت حکومت اسلامی دانست و یادآور شد: حضور پررنگ در انتخابات و مراسم 22 بهمن باعث کمرنگ شدن دشمن شده و در غیر این صورت موجب طلب‌کاری دشمنان می‌شود.

امام جمعه ساری با اشاره به پهناور بودن کشور ایران و همچنین جمعیت 75 میلیون نفری این کشور گفت: نباید به خاطر اوج و فرودها در خدمات‌رسانی دولت احساس ناامیدی کرد چراکه دولت مشغول کار است و باید در این مورد صبر داشت.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به لزوم استقرار ادارات و بیمارستان شهرستان میاندرود در کنار جاده‌ها و مکان‌هایی که دسترسی همه مردم شهرستان به آن آسان باشد، تصریح کرد: نباید ادارات میاندرود و بیمارستان را در نقاطی ساخت که موجب کم شدن دسترسی عموم به آنها شود.

وی ساختن ادارات در کوچه‌ها را موجب ایجاد ترافیک، شلوغی و کم شدن دسترسی عموم مردم به آنها دانست و اذعان داشت: می‌توانید با یک ابتکار تمام ادارات را در یک نقطه قابل دسترس مستقر کنید تا مردم بتوانند به راحتی به این مراکز دسترسی داشته باشند.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به عمومی بودن خدمات دولت و حکومت گفت: نباید توجه به یک منطقه موجب تبعیض شود.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول