اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برخی ادارات یاسوج به سایت اداری منتقل می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث سایت اداری در یک نقطه از شهر یاسوج و انتقال برخی ادارات به آن موجب باز شدن نفس این شهر می‌شود.

برخی ادارات یاسوج به سایت اداری منتقل می‌شوند
اکبر نیکزاد شامگاه پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: سایت اداری باید در یاسوج راه‌اندازی شود تا اداراتی که در سطح شهر ساختمان فرسوده دارند و جابه‌جایی آن‌ها موجب باز شدن نفس شهر می‌شوند به این سایت منتقل شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج را یک شهر گردشگرپذیر خواند و افزود: انتقال این ادارات به مجتمع سایت اداری موجب افزایش زمین‌های شهری شده که به موجب آن می‌توان خدمات و اماکن بهتری را در اختیار مردم و گردشگران قرار داد.
وی بیان داشت: شهرها و استان‌های توریستی شرایط خاص خود را دارند و ما باید با نگاه ویژه به این‌گونه شهرها توجه کنیم.
نیکزاد، از واگذاری زمین‌های استانداری در اطراف رودخانه بشار به طرح فضای سبز و پارک خبر داد و تاکید کرد: برنامه‌های جامعی برای ساماندهی سواحل زیبای رودخانه بشار در یاسوج در دست اقدام است.
نماینده دولت در کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از شرایط کنونی آبشار یاسوج که سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است، گفت: حجم حضور مسافر در این تفریح‌گاه به حدی است که گره ترافیکی به‌وجود آمده از آن نارضایتی‌ها و مشکلاتی را برای مهمانان و گردشگران ایجاد کرده که برای رفع این مشکلات با همکاری اداره کل گردشگری برنامه‌هایی در دست اجرا داریم.
وی ادامه داد: از اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری این استان خواستیم تا طرح جامع گردشگری را آماده کنند تا بر اساس آن و با برنامه حرکت کنیم.
نیکزاد اتصال چند جاذبه گردشگری از جمله آبشار یاسوج، پیست اسکی و تنگ مهریان به همدیگر از طریق تله کابین را لازم دانست و ابراز داشت: با این کار می‌توانیم گردشگر را تا چند روز بدون این‌که متوجه گذر زمان شود نگه داریم و بهترین ساعات را در این جاذبه‌های کم نظیر کهگیلویه و بویراحمد برای آنان رقم بزنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خوبی برای توسعه و پیشرفت دارد که یکی از مهم‌ترین آن موضوع گردشگری و جاذبه‌های کم نظیر آن است.
مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مدت حضورم در این استان به این واقعیت که کهگیلویه و بویراحمد شمالی در جنوب ایران است رسیدم و از نزدیک آن را دیدم.
نیکزاد به جاده جدید یاسوج به دهدشت اشاره کرد و افزود: این جاده از مسیری پر جاذبه‌ای می‌گذرد که علاوه بر کاهش 35 کیلومتری این مسیر، عاملی در جهت جذب بیشتر گردشگر خواهد شد.
وی، احداث تله کابین، اقامت‌گاه‌ها و رستوران را در طول این مسیر ضروری دانست و اداره‌کل گردشگری را مسئول آن خواند.
نیکزاد مجددا بر احداث سایت اداری شهر یاسوج و انتقال برخی ادارات به این سایت تاکید و خاطرنشان کرد: این کار موجب باز شدن نفس شهر توریستی یاسوج و افزایش رفاه مردم و گردشگران می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول