اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار اردبیل:

اندیشه مطهری دانشجویان و جوانان ما را سیراب می‌کند

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: اندیشه مطهری امروز پاسخگوی نیاز دانشجویان و اقشار مختلف جامعه و جوانان است.

اندیشه مطهری دانشجویان و جوانان ما را سیراب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری‌اصل پیش از ظهر امروز در مراسم ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر آثار ماندگار و ارزشمند شهید مطهری برای تمام جوانان، اساتید، دانشجویان، دختران و پسران آثاری ماندگار است که این آثار تبیین کننده مبانی فکری و اندیشه این شهید مکتبی انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه مطهری در آثار خود دین، قرآن، احادیث و روایات معصومان را استخراج کرد و در اختیار جامعه اسلامی قرار داد، خاطرنشان کرد:  دیدگاه‌های ایشان در خصوص فلسفه، کلام، اجتماع، ترویج اندیشه ناب انقلاب، پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم‌بخشی به حرکت انقلاب اسلامی بکر و ممتاز است.

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با یادآوری اینکه بررسی آثار شهید مطهری نشان می‌دهد که آن شهید گرانقدر با اعتقاد به خدا و با نیت قربة‌ الی الله و با اخلاص این آثار ماندگار را به رشته تحریر در‌آورده است، بیان داشت: این عالم دینی و دانشمند وارسته الگویی بزرگ برای تمام ملت‌های خداجو است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جعفری‌اصل در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر در اردبیل اشاره کرد و افزود: تبیین جایگاه حضرت فاطمه زهرا در این هفته مهم‌ترین برنامه‌ریزی و خواسته ماست.

این مسئول با اشاره به اینکه شخصیت حضرت زهرا در قلم و زبان نمی‌گنجد، ادامه داد: وظیفه همه ما این است تا صفات متعالی آن حضرت را که در  ابعاد مختلف الگویی برای همه ماست بازنگری و تبیین کرده و به جامعه ارائه دهیم.

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل حضرت زهرا (س) و سیره و سلوک ایشان را کلید حل تمام معضلات اجتماعی بشریت اعلام کرد و یادآور شد: اگر بخواهیم نقش حضرت زهرا(س) را در جامعه اسلامی جاری و ساری کنیم جز با تمسک به سیره عملی و نظری آن حضرت شدنی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جعفری اصل در پایان سخنان خود منویات زندگی این بانوی بزرگ اسلام را تکامل کننده زندگی بشریت اعلام کرد و اظهار داشت: تمسک و توسل به آن حضرت کمال ابدی را برای ما رقم می‌زند که در سایه آن می‌توانیم فضایل و فیوضات حضرت زهرا (س) را در تمام ابعاد مادی و معنوی خود مشاهده کنیم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول