اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

حامی گام‌های بلند در ورزش قزوین هستم

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: از گام‌های بلند در ورزش قزوین حمایت می‌کنم و قزوین ظرفیت بالایی در ورزش کشور دارد.

حامی گام‌های بلند در ورزش قزوین هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حدود دو سال و نیم است که وضعیت تیم فوتبال پیکان را بررسی می‌کنیم و مذاکرات زیادی با مدیر‌عامل شرکت ایران‌خودرو داشته‌ایم.

وی ادامه داد: اگر قرار است هزینه‌های تیم پیکان را استان قزوین تقبل کند و تیم پیکان ثمره‌ای برای قزوین نداشته باشد، این یک معامله یک‌طرفه است.

عجم با اشاره به ورزشگاه 15 ‌هزار نفری قزوین بیان کرد: این ورزشگاه با زحمات فراوانی به این مرحله رسیده است و باید در فکر ساختن تیم‌های پایه استان قزوین باشیم.

استاندار قزوین با تشکر از زحمات اکبر محمودی‌اصل مدیر‌کل سابق اداره ورزش و جوانان استان قزوین تشریح کرد: محمودی به لحاظ کمی و کیفی به طور مطلوب فعالیت کرد و در دو حوزه ورزش همگانی و قهرمانی نیز بخش قابل توجهی از انتظارات این استان به بار نشست.

عجم پیرامون شخصیت محمودی عنوان کرد: محمودی فردی بی‌آلایش بود و توجه زیادی به فضاهای فیزیکی داشت.

وی کسب دو سهمیه المپیک استان قزوین را از دستاوردهای محمودی دانست و تصریح کرد: محمودی خدمات مناسبی در ورزش استان قزوین کرده است و کسب دو سهمیه المپیک از دستاوردهای دوره مدیریت وی است که باید پاس بداریم.

استاندار قزوین پیرامون مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان استان قزوین گفت: محسن حق‌شناس از شایستگان ورزشی استان قزوین است و به یکی از مدیران ماندگار کشور تبدیل می‌شود.

عجم اضافه کرد: حق‌شناس از مدیران بومی استان قزوین است و تجربه‌کاری در بخش ‌ورزشی و پژوهشی مجموعه آموزش و پرورش را دارد و امیدواریم برنامه‌های محوری ورزش استان قزوین را با سرعت بیشتری تحقق بخشد.

وی توجه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان قزوین را به سمت 140 هزار ترغیب کرد و افزود: توجه به دانشجویان استان قزوین یکی از مهم‌ترین اهداف باشد و به ورزش‌های همگانی و قهرمانی توجه شود.

استاندار قزوین خطاب به حق‌شناس مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: پروژه‌های ورزشی این استان با توجه به اهمیت و اولویت باید به پایان برسند و تعهدات مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان اجرایی شود.

عجم یادآور شد: استان قزوین ظرفیت‌های بالایی دارد و ما حامی گام‌های بلند در ورزش هستیم.

در پایان جلسه تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین انجام شد و ضمن تقدیر از اکبر محمودی‌اصل مدیرکل سابق، محسن حق‌شناس مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان استان قزوین رسما معرفی شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول