اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت ورزش و جوانان:

اعتبارات کنونی جوابگوی تنها 10 درصد نیاز ورزش کشور است

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان کشور با بیان این‌که اکنون برای تکمیل پروژه‌های خود نیاز به 4 هزار میلیارد تومان اعتبارات داریم، گفت: اعتبار 470 میلیاردی کنونی تنها 10 درصد نیاز ورزش کشور را برطرف می‌کند.

اعتبارات کنونی جوابگوی تنها 10 درصد نیاز ورزش کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید احمد رسولی‌نژاد امروز در جمع اهالی ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امسال در تلاش هستیم که با دریافت یک سهمیه ویژه از دولت و با عنایت شخص رئیس‌ جمهور سهمیه مناسب استخدامی برای نیروهای قراردادی وزارت ورزش و جوانان کسب کنیم.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نیروهای قراردادی ورزش اکنون 20 سال است که خالصانه در این عرصه زحمت می‌کشند، عنوان کرد: به وقت لازم شرایط اعلام می‌شود و کسانی که دارای شرایط لازم باشند در اولویت خواهند بود و اکنون این موضوع با جدیت در حال پی‌گیری است.

وی با اشاره به این که هم اکنون سه هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در سراسر کشور داریم و اعتبارات کنونی به هیچ وجه جوابگوی تکمیل این پروژه‌ها نخواهد بود، تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه‌ها به رقمی برابر با 4 هزار میلیارد تومان نیاز است که در سال گذشته تنها 340 میلیارد تومان در اختیار این وزارتخانه قرار داده شد.

رسولی‌نژاد با بیان این‌که امسال نیز 470 میلیارد تومان در اختیار وزارت ورزش و جوانان گذاشته شده است، تاکید کرد: با چنین اعتباراتی تا سال‌های سال پروژه‌های ورزشی نیمه تمام به سرانجامی نخواهند رسید.

معاون حقوقی پارلمانی وزیر ورزش و جوانان به نیمه تمام ماندن برخی پروژه‌های ورزشی از 18 سال قبل تاکنون اشاره کرد و افزود: ورزشگاه نقش جهان اصفهان، ثامن مشهد و حتی یادگار امام تبریز به همین دلیل تاکنون پس از سال‌ها به صورت 100 درصدی تکمیل نشده‌اند.

وی با درخواست کمک از مجلس برای برطرف کردن مشکلات ورزش با افزایش اعتبارات، عنوان کرد: چند سالی هست که بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه، یک درصد از هزینه‌های جاری شرکت‌های دولتی می‌بایست به بخش ورزش اختصاص داده شود که مجلس شرکایی هماند آموزش و پرورش و بسیج را نیز برای ما تعیین کرده حال این‌که در برابر ناکامی‌ها و موفقیت‌های ورزشی تنها ما باید پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول