اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راهیابی به تیم ملی

ورزشکار کرمان قهرمانی پرتاب دیسک شد

خبرگزاری فارس: عضو تیم معلولان و جانبازان کرمان عنوان قهرمانی کشور را به دست آورد و به عضویت تیم ملی در آمد.

ورزشکار کرمان قهرمانی پرتاب دیسک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهران حسین‌زاده عضو تیم دوومیدانی معلولان و جانبازان کرمان موفق شد در مسابقات ماده پرتاب دیسک، عنوان قهرمانی کشور در گروه سنی جوانان را به خود اختصاص دهد.

وی در این مسابقات با ثبت پرتاب 34 متر و 45 سانتی‌متر علاوه بر کسب مدال طلای این مسابقات توانست رکورد پرتاب دیسک کشور را در کلاس F 37 جابه‌جا کند.

حسین‌زاده طی دو سال اخیر رقابت سخت و فشرده را با یکی از رقبای در ماده پرتاب دیسک داشت که سرانجام در مسابقات امسال توانست با غلبه بر رقیبش به عنوان قهرمانی دست یابد.

نفرات برتر این مسابقات علاوه بر دعوت به تیم ملی دو و میدانی باید خود را آماده حضور در مسابقات جهانی جمهوری چک کنند و این مسابقات نیز 27 تیر ماه امسال به میزبانی این کشور اروپایی برگزار می‌شود.

مهران حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به سطح بالای مسابقات اظهار داشت: حریفان من با آمادگی بالایی خود را به این مسابقات رساندند.

وی خاطر نشان کرد: من نیز با آگاهی از این مسئله طی سه ماه گذشته تمرینات سخت و فشرده‌ای را به صورت روزانه زیر نظر فرزاد فروزی در مرکز سنجش قابلیت جسمانی ورزش استان کرمان انجام دادم و از زحمات این مربی قدردانی می‌کنم.

حسین‌زاده بیان داشت: این قهرمانی تا مدت‌ها در ذهن من باقی می‌ماند و طی دو سال گذشته همواره در نبرد با یکی از رقبا بازنده بودم و این مسئله خیلی از نظر روحی و روانی من را تحت تأثیر قرار داده بود.

وی عنوان کرد: با توکل به خدا و انجام تمرینات منظم در مسابقات سال جاری رقیب خود را شکست دادم.

حسین‌زاده با قدردانی ازکمیته دوومیدانی هیئت جانبازان و معلولان استان کرمان افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب و انجام تمرینات فشرده از هم اکنون به فکر کسب عنوان در مسابقات جهانی چک باشم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول