اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور

جشنواره ورزش‌های همگانی دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت‌ بدنی دانشگاه کاشان از برگزاری پانزدهمین جشنواره ورزش‌های همگانی دانشگاه کاشان خبر داد.

جشنواره ورزش‌های همگانی دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

سعید حاج‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: پانزدهمین جشنواره ورزش‌های همگانی دانشگاه کاشان، همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور در 18 رشته ورزشی مجزای دانشجویان پسر و دختر این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود گفت: این رقابت‌ها در هشت رشته دختران و 10 رشته پسران  برگزار می‌شود.

مدیر تربیت‌ بدنی دانشگاه کاشان اضافه کرد: پسران دانشگاه کاشان در 10 رشته شوت فوتسال، پرتاب پنالتی بسکتبال، دارت، والیبال چهار نفره، تیر و کمان، فریز بی، چرخ تانک، طناب‌کشی و دست رشته در آب با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی یادآور شد: دختران دانشگاه کاشان نیز در هشت رشته  والیبال چهار نفره، فریز بی، دارت، فوتبال دستی، داژبال، طناب‌کشی، دست رشته در آب، چرخ تانک و شوت فوتسال رقابت دارند.

حلاج‌باشی، تغییر عادت مربوط به شیوه زندگی جامعه دانشگاهی، تأکید بر نقش تربیت‌ بدنی و ورزش در زندگی شخصی و اجتماعی دانشجویان، بهبود وضعیت آمادگی جسمانی دانشجویان، ارتقای سطح تندرستی و افزایش کارایی بدنی دانشجویان را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات دانست.

وی همچنین افزایش جمعیت دانشجویی زیر پوشش فعالیت‌های ورزش همگانی، تقویت روحیه شور و نشاط،  جلوگیری از رخوت و سستی دانشجویان،  جهت‌دهی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان و اشاعه ورزش‌های عمومی و همگانی را از دیگر اهداف مهم برگزاری مسابقات ورزش‌های همگانی در دانشگاه کاشان برشمرد.

پانزدهمین دوره مسابقات ورزش‌های همگانی دانشگاه کاشان همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور از روز شنبه 9 اردیبهشت آغاز و تا 20 اردیبهشت‌ماه در سالن ورزشی امام رضا(ع)  این دانشگاه به مدت 3 هفته به طول می‌انجامد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول