اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای اصلاح‌طلب را حمایت نمی‌کنم

اعلام حمایت عبدالرضا مصری از محمد رزم

خبرگزاری فارس: عبدالرضا مصری نماینده جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه که در دور اول انتخابات مجلس نهم با اکثریت آرا پیروز شد، حمایت قاطع خود از محمد رزم را اعلام کرد.

اعلام حمایت عبدالرضا مصری از محمد رزم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان کرمانشاه عبدالرضا مصری در حمایت مکتوب خود آورده است: اینجانب فقط و فقط از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان حمایت می‌کنم.

براساس این گزارش رییس ستاد انتخاباتی مصری با حضور در ستاد محمد رزم و ایراد سخنرانی مراتب حمایت از مصری را اعلام کرد.

عبدالکریم بنکداری در این رابطه اظهار کرد: در این دوره حساس از تاریخ، کشور ما نیازمند نمایندگانی آگاه متعهد و ولایت‌مدار است.

وی با بیان خاطراتی از دوران تصدی معاونت وزارت رفاه و تأمین اجتماعی، تصریح کرد: با تمام وجود ضرورت حضور نمایندگانی آگاه، بصیر و ولایت‌مدار در مجلس شورای اسلامی حس می‌شود، لذا از شما مردم ولایت‌مدار می‌خواهم به این شاخص مهم انتخاب توجه کنید.

گفتنی است، بنکداری شب گذشته طی تماس تلفنی با مصری در خصوص شایعات مطرح شده از سوی کاندیدای اصلاح‌طلب کرمانشاه از وی سوال پرسیده است و مصری در جواب گفته است: به هیچ عنوان از چنین شخصی حمایت نکرده‌ام و ضمن این که سلام مرا به مردم خوب کرمانشاه ابلاغ می‌کنید، اظهار کنید که بنده به‌ صورت قاطع از جناب آقای رزم حمایت می‌کنم و از تمامی هوادارن خود می‌خواهم جناب آقای رزم را که کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان است را انتخاب نمایند.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول