اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط منتخبان مردم در مجلس نهم صورت گرفت

حمایت از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان فارس

خبرگزاری فارس: برخی از منتخبان مردم فارس در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان فارس در مرحله دوم انتخابات در حوزه شیراز اعلام کردند.

حمایت از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان فارس

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با توجه به تجارب ارزنده حسین ذوالانوار در دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و همچنین تجارب ارزشمند دیگر وی، امیدواریم که مردم شیراز در مرحله دوم انتخابات نیز با حضور حداکثری خود از این کاندیدا حمایت کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ذوالانوار سردمدار حمایت از مدیران فارسی برای حضور در حوزه‌های کلان مدیریتی بوده است که این تلاش در کابینه دولت‌های نهم و دهم به چشم می‌خورد.

وی گفت: ذوالانوار در پیگیری طرح‌های مهم این استان در حوزه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌ها، خط مرکزی اتیلن، صنایع کلان، کشاورزی و خدمات بازرگانی بسیار فعال بوده که امیدواریم مردم شیراز و فارس در مجلس نهم نیز از حضور وی بهره‌مند شوند.

* ذوالانوار بسیار ولایت‌مدار است 

الیاس طاهری منتخب مردم اقلید در نهمین دوره  مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر حضور مردم در مرحله دوم انتخابات گفت: ذوالانوار از چهره‌های ولایت‌مدار و با تجربه است که امیدواریم در مجلس نهم نیز استان فارس از حضور وی بهره‌مند شود.

وی گفت: این کاندیدای مجلس نهم از تخصص و تدین بالا برخوردار است و پیشینه بالای انقلابی و خانوادگی دارد و حمایت از او را وظیفه خود می‌دانم.

طاهری ادامه داد: از اقلیدی‌های مقیم شیراز نیز در خواست حمایت از این چهره برجسته اصولگرا را دارم.

* ذوالانوار همواره پیگیر مسائل کلان فارس است

عنایت‌الله هاشمی نماینده مردم سپیدان نیز گفت: ذوالانوار همواره از نمایندگان فعال مردم فارس در مجلس بوده که همیشه نیز در حال مکاتبه و پی‌گیری مسائل کلان این استان است.

وی گفت: این کاندیدای مجلس نهم در شیراز با تجربه دو دوره اخیر از چهره‌های کارآمد و توانمند است که امیدواریم در مجلس نهم نیز از حضور وی بهره‌مند شویم.

هاشمی در پایان تصریح کرد: از سپیدانی‌های مقیم شیراز نیز تقاضا دارم در مرحله دوم انتخابات از ذوالانوار حمایت کنند.

به گزارش فارس، انتخابات مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی در شیراز برگزار می‌شود که سیدحسین ذوالانوار رئیس فعلی مجمع نمایندگان این استان کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان است.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول