اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان مشخص شد

حجازی و آریایی‌نژاد کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان

خبرگزاری فارس: جبهه متحد اصولگرایان استان همدان با صدور بیانیه شماره شش خود کاندیدای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی در استان را معرفی کرد.

حجازی و آریایی‌نژاد کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان جبهه متحد اصولگرایان استان همدان در این بیانیه با تأکید بر این که امت بزرگ ایران اسلامی به حول و قوه الهی و ذیل عنایات اهل بیت (ع) در واقع انسان‌های فهیم و اهل بصیرتی بودند و بار دیگر در لبیک به فرمان رهبر فرزانه خویش حماسه‌ای دیگر را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در عرصه جهانی خلق کردند، آمده است: ملت ایران با دشمن شناسی خود به یاوه گویان داخلی و خارجی نشان داد

ند که پشتیبان همیشگی نظام و رهبری بوده و ذره‌ای از اصول و ارزش‌های انقلاب کوتاه نخواهند آمد و هرزمان که دشمنان نقشه شیطانی بر علیه آنان بپیچند، با روشن بینی و بصیرت خویش بر علیه آنان حرکت خواهند کرد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: اینک که مرحله دوم انتخابات در 15 اردیبهشت برگزار می‌شود بار دیگر با حضور خود حماسه‌ای دیگر آفریده و بقیه نمایندگان خود را به مجلس خواهند فرستاد و در این راستا مردم عزیز استان همدان در شهرهای همدان، فامنین، قهاوند و روستاهای اطراف و مردم بزرگوار ملایر برای انتخاب نماینده دوم خود و مردم خوب تویسرکان برای انتخاب تنها نماینده خود بار دیگر به پای صندوق‌های رای خواهند آمد و با انتخاب کاندیدای اصلح خویش سرباز دیگری را برای خدمت‌گذاری تقدیم عرصه قانون گذاری کشور اسلامی خویش خواهند کرد.

این بیانیه می‌افزاید: در این راستا جبهه متحد اصولگرایان استان ضمن تشکر دوباره خویش از مردم فهیم استان، که در مرحله اول شش نماینده خود را برگزیدند، دیدگاه خود را در مورد کاندیداهای این مرحله را به سمع و نظر مردم استان می‌رساند.

جبهه متحد اصولگرایان استان همدان خاطرنشان کرد: در شهر همدان اعضای جبهه متحد از میان دو کاندیدای مرحله دوم آقای سید محمدکاظم حجازی را به عنوان کاندیدای خود در حوزه انتخابیه همدان و فامنین و در شهر ملایر آقای احمد آریایی‌نژاد را به عنوان کاندیدای خود در آن شهر معرفی‌می کند و از مردم خوب این دو حوزه هم دعوت می‌کند که در این مرحله نیز با برگزیدن نماینده دوم خود در این دوره از انتخابات، برگ زرین دیگری بر پرونده خویش رقم زنند.

در ادامه تأکید شده است: در حوزه انتخابیه نیز تویسرکان ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات از میان دو نامزد مطرح یکی را برگزیده و کرسی خویش در مجلس نهم را پر نمایند که حضور با نشاط عزیزان و انتخاب یک نماینده با رای بالا موجب دلگرمی منتخب و پشتیبانی نظام اسلامی خواهد شد.

در پایان این بیانیه آمده است: جبهه متحد اصولگرایان استان همدان همراه و یاور کلیه منتخبان مردم در این دوره از انتخابات بوده و در طول دوران خدمت آنان در مجلس شورای اسلامی مشاوری امین و دلسوز خواهد بود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول