اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصول‌گرا در آبادان:

وضعیت امروز آبادان در شأن مردم این منطقه نیست

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصول‌گرا در آبادان گفت: وضعیت امروز آبادان چندان در خور شأن مردم این منطقه نیست و مسئولان باید در این راستا همت بیشتری کنند.

وضعیت امروز آبادان در شأن مردم این منطقه نیست

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آبادان سال‌های سال درگیر جنگ و دفاع از تجاوز دشمن بعثی و متحدانش به سرزمین‌مان بوده است.

وی افزود: مردم این منطقه آوارگی‌های بسیار کشیده و به سبب جنگ سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند.

کاندیدای جبهه متحد اصول‌گرا در آبادان تصریح کرد: متأسفانه وضعیت امروز آبادان چندان در خور شأن مردم این منطقه نیست و مسئولان باید در این راستا همت بیشتری کنند.

وی با صراحت تصریح کرد: آبادان امروز خواستار راهی جدید برای تحول و آبادانی است.

انصاری با بیان اینکه مردم این خطه وفاداری و ولایتمداری خود را هشت سال تمام در دوران دفاع مقدس به اثبات رسانیده‌اند، افزود: مردم آبادان بسیار قدرشناسند و امروز وظیفه مسئولان است که در راستای رفع مشکلات منطقه اقدامی جدی کنند.

وی با اشاره به گوشه‌ای از مشکلات مردم آبادان گفت: بیکاری، عدم توجه به نیروهای بومی در زمینه‌ اشتغال، نبود امکانات رفاهی و اجتماعی کافی و ... بخشی از مشکلات و در واقع معضلاتی است که مردم این منطقه سال‌های سال با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

کاندیدای جبهه متحد اصول‌گرا در آبادان در ادامه با اشاره به اینکه مردم آبادان در شهر و روستای این منطقه نیز همگام و هم‌صدای دیگر شهرهای کشور در 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری حماسه‌ای نو می‌آفرینند، خاطر نشان کرد: و امروز مردم آبادان بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رأی حضور خود را در عرصه انتخابات اثبات کرده و امید دارند برای ایجاد شرایط مطلوب‌تر زندگی در شهرشان محقق شود.

وی در پایان اظهار کرد: آبادان و مردم این خطه امروز خسته از عقب‌ماندگی‌اند و امید دارند به روزها و آینده روشن پس از انتخابات برای سازندگی شهرشان که امیدواریم با انتخابی اصلح همراه باشد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول