اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر:

جبهه متحد اکثریت مجلس نهم را تشکیل می‌دهد

خبرگزاری فارس: کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تأکید کرد که این جبهه با کسب آرای لازم اکثریت کرسی‌های مجلس نهم را در اختیار خواهد گرفت.

جبهه متحد اکثریت مجلس نهم را تشکیل می‌دهد

زهره الهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: در مرحله نخست نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جبهه متحد اصولگرایان که از سوی جامعتین و افراد متدین و مورد اعتماد مردم حمایت می‌شد، توانست بخش مهمی از کرسی‌های مجلس را در اختیار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در 18 حوزه انتخابات به مرحله دوم کشیده شده است، شواهد نشان می‌دهد که در این حوزه‌ها نیز مردم استقبال بسیار خوبی از کاندیداهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان دارند.

این نماینده مجلس ادامه داد: بنابراین می‌توان به طور قطع پیش‌بینی کرد که اکثریت مجلس نهم از نمایندگان مورد حمایت جبهه متحد تشکیل شده و همین امر نشان دهنده استقبال مردم از برنامه‌های این جبهه است.

* مردم به حضرات آیات مهدوی‌کنی و یزدی اعتماد دارند

الهیان دلیل دیگر استقبال مردم در انتخابات مجلس از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان را حمایت جامعتین و حضرات آیات مهدوی‌کنی و یزدی از این جبهه توصیف کرد و گفت: مردم به دلسوزان راستین انقلاب اسلامی و بزرگان نظام اعتماد داشته و حمایت جامعتین موجب شد که جبهه متحد در سراسر کشور مورد تأیید مردم قرار گیرد.

وی متذکر شد: البته این اعتماد مردمی مسئولیت نمایندگان مجلس نهم که از سوی جبهه متحد حمایت می‌شدند را افزایش داده و باید همه آنها به عهدی که با مردم بستند، پایبند باشند.

* برنامه‌های جبهه متحد در مجلس نهم عملیاتی خواهد شد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت با اشاره به برنامه جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم گفت: این برنامه به صورت جامع و کامل در همه حوزه‌ها تدوین و کار کارشناسی بسیاری در مورد آن انجام شده است.

الهیان تأکید کرد: این برنامه باید به صورت کامل در مجلس نهم عملیاتی شده و هیچ یک از موارد آن نباید بر زمین بماند.

وی در پایان اظهار داشت: تحقق این مهم پاسخی است به اعتماد مردم و هیچ عذری برای عدم اجرای تمام بندهای برنامه جبهه متحد پذیرفتنی نخواهد بود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول