اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگریان در اسلامشهر:

برنامه جبهه متحد در مجلس نهم عملیاتی می‌شود

خبرگزاری فارس: کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: مردم به برنامه جبهه متحد رأی داده و این برنامه در مجلس نهم به طور کامل عملیاتی خواهد شد.

برنامه جبهه متحد در مجلس نهم عملیاتی می‌شود

لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: یکی از نقاط مثبت انتخابات مجلس نهم این بود که مردم به برنامه‌های هر یک از کاندیداها در زمان رأی دادن توجه داشتند و در حقیقت به برنامه افراد و گروه‌ها رأی دادند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در اکثر حوزه‌های انتخابیه مرحله نخست انتخابات مجلس نهم کاندیداهای مورد حمایت جبهه متحد حائز اکثریت آراء شدند، می‌توان نتیجه گرفت که برنامه جبهه متحد مورد استقبال و اقبال عمومی قرار گرفته است.

نماینده فعلی مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت افزود: نمایندگان مورد حمایت این جبهه در مجلس نهم باید تمام تلاش خود را برای تحقق برنامه فوق انجام داده و به طور قطع این برنامه طی دوره 4 ساله مجلس نهم عملیاتی خواهد شد.

* تأثیر حضور مردم در مرحله دوم در ترکیب مجلس نهم

افتخاری در پاسخ به این پرسش که آیا جبهه متحد اصولگرایان می‌تواند اکثریت کرسی‌های مجلس نهم را به خود اختصاص دهد، اظهار داشت: در مرحله نخست کاندیداهای مورد حمایت این جبهه در اکثر حوزه‌ها موفق بودند.

وی خاطرنشان کرد: شواهد و نظرسنجی‌های موجود نشان می‌دهد که در حوزه‌های باقی مانده نیز شانس کاندیداهای مورد حمایت جبهه متحد بیش از دیگران است،‌ اما هنوز نمی‌توان به صورت قطعی گفت که اکثریت مطلق مجلس نهم در اختیار جبهه متحد اصولگرایان است.

این مسئول ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در مرحله دوم انتخابات در تعیین سرنوشت انتخابات و ترکیب مجلس نهم از نظر گرایش‌های سیاسی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

افتخاری با اشاره به تلاش رسانه‌های غربی و ضد انقلاب برای دلسرد کردن مردم اظهار داشت: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی می‌خواهند مرحله دوم انتخابات بدون حضور مردم برگزار شده و به دنبال آن مدعی شوند که انتخابات در ایران مردمی نیست.

وی تأکید کرد: به طور قطع مردم ما باز هم توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد، اما باید توجه داشت که اهمیت مرحله دوم انتخابات به هیچ عنوان کم‌تر از مرحله نخست نیست.

افتخاری در پایان تأکید کرد:‌ حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی موجب می‌شود که نمایندگان واقعی مردم به خانه ملت راه یافته و به طبع آن مجلسی مقتدر و حامی ملت و آرمان‌های انقلاب تشکیل گردد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول