اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس جمهور:

25 طرح در قالب مهر ماندگار در ایلام اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور در طرح مهر ماندگار گفت: 25 طرح در قالب مهر ماندگار در ایلام اجرایی می‌شود.

25 طرح در قالب مهر ماندگار در ایلام اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی‌اکبر محرابیان بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های مهر ماندگار در استان ایلام اظهار داشت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف راه، بهداشت و درمان، ورزش و ... اجرایی و محقق می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از طرح‌هایی که امروز بازدید شد طرح در حال احداث پتروشیمی ایلام است که احداث آن یکی از آرزوهای مسئولان استان بود.

این مسئول اضافه کرد: احداث پتروشیمی در استان ایلام از آرزوهای دیرینه‌ای بود که به لطف خداوند و همت والای نیروهای متخصص کشور در ایلام در حال اجراست.

محرابیان تصریح کرد: پتروشیمی ایلام با سطح تکنولوژی بسیار بالا و استعدادهای اقتصادی خوب در بین طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در طرح مهر ماندگار گفت: تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده این طرح مهم و اثرگذار با اختصاص اعتبارات مورد نیاز آذرماه سال جاری راه‌اندازی شود.

بازدید از دیگر طرح‌های عمرانی استان ایلام از جمله تونل قلاجه، سدکنگیر، تونل کبیرکوه و ... از دیگر برنامه‌های امروز سفر دستیار ویژه رئیس جمهور در طرح مهر ماندگار به استان ایلام بود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول