اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیکزاد خبر داد

محور دیهوک طبس در طرح مهر ماندگار قرار گرفت

خبرگزاری فارس: وزیر مسکن و شهرسازی گفت: به منظور جلوگیری از حوادث بیشتر در محور دیهوک ـ طبس، این محور امسال در طرح مهر ماندگار قرار گرفت.

محور دیهوک طبس در طرح مهر ماندگار قرار گرفت

علی نیکزاد امروز در حاشیه بهره‌برداری از بزرگراه یزد - بافق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اقدامات دولت در راستای توسعه جاده‌ای کشور اظهار داشت: برای رفع مشکلات پیش آمده و تصادفات منجر به فوت، با مطرح شدن این مسیر در طرح مهر ماندگار، برای رفع مشکلات آن تأمین اعتبار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه بروز برخی از مشکلات در قطارهای اتوبوسی ریلی مسیر یزد - تهران افزود: این قطارها در عید نوروز امسال وارد خط شده‌اند و اگر در این زمینه نیز مشکلی پیش آمده، بررسی شده و این موضوع رفع خواهد شد.

وزیر مسکن و شهرسازی هم‌چنین با اشاره به وضعیت مسکن مهر در استان یزد اظهار داشت: در استان یزد از اول دولت نهم تاکنون کار ساخت 57 هزار مسکن مهر آغاز شده است که 19 هزار مسکن افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: 5 هزار واحد مسکن روستایی و 14 هزار واحد شهری نیز واگذار شده است.

وزیر مسکن و شهرسازی افزود: بقیه 57 هزار واحد مسکن مهر در استان یزد، تا نیمه دوم سال 92 تکمیل شده و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

نیکزاد در زمینه افزایش قیمت‌ها و مشکل تورم نیز تصریح کرد: ما تنها تشکیلاتی هستیم که خدمات فنی و اجرایی کشور را توانستیم متحول کنیم، یعنی ما با قیمت مقطوع و با زمان مشخص و مصالح موجود می‌‌سازیم و امیدواریم روند کار ما بر قیمت‌ها تأثیرگذار باشد.

وزیر راه و شهرسازی هم‌چنین از مراحل ساخت مسکن مهر در استان یزد اعلام رضایت کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول