اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان خبر داد

بهره‌برداری از پروژه‌های مهر ماندگار تا اردیبهشت سال آینده

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: همه پروژه‌های بزرگ مصوب سفرهای استانی رئیس جمهور تا اردیبهشت سال 92 به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌برداری از پروژه‌های مهر ماندگار تا اردیبهشت سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی محمد آزاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در استانداری اظهار داشت: 100 درصد اعتبارات مصوبات هیئت دولت به استان اختصاص یافته است.

وی افزود: این اعتبارات به پروژه‌های استان تزریق شده است که با جذب کامل آن توسط دستگاه‌های اجرایی همه پروژه‌های بزرگ مصوب دولت که بیش از 70 درصد پیشرفت داشته‌اند با عنوان پروژه‌های مهر ماندگار تا اردیبهشت سال 92 به بهره‌برداری می‌رسند.

استاندار سیستان‌وبلوچستان با تاکید بر تسهیل‌سازی جذب اعتبارات در چهارچوب قانون، خواستار تشکیل کارگروه‌های ویژه برای بررسی مشکلات پیش رو و تسریع در اتمام پروژه‌های عمرانی استان شد.

آزاد همچنین از یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور به یکی از استان‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: همزمان با یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور، نمایشگاهی از خدمات و عملکرد دولت در یکی از استان‌های کشور برپا می‌شود که همه دستگاه‌های اجرایی استان باید از این فرصت برای اطلاع‌رسانی اقدامات ماندگار دولت نهم و دهم در استان، استفاده کنند.

وی در پایان جلسه، ارائه عملکرد دستگاه‌ها را به صورت مقایسه‌ای با گذشته و قابل درک برای عموم را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول