اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان خبر داد

تشکیل کارگروه پیگیری طرح‌های مهر ماندگار در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به منظور پیگیری طرح‌های مهر ماندگار، کارگروه ویژه در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود.

تشکیل کارگروه پیگیری طرح‌های مهر ماندگار در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده عصر یکشنبه در نخستین جلسه طرح‌های مهر ماندگار در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هدف سفرهای هیئت دولت به استان‌های کشور، گره‌گشایی از مشکلات و مسائل منطقه و شناسایی استعدادها و تلاش در زمینه به فعلیت رساندن آنهاست.

وی افزود: در استان سیستان و بلوچستان سه سفر انجام شده است که در این سفرها دولت نگاه ویژه‌ای به استان داشته است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: ما امروز در مقابل جامعه مسئول پیگیری و اجرای این مصوبات هستیم و باید با جدیت نسبت به ادای این دین کوشا باشیم.

شیخ‌زاده از تشکیل کارگروه ویژه پیگیری طرح‌های مهر ماندگار در استان به منظور پیگیری تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های ناتمام عمرانی مصوب سفرهای استانی دولت خبر داد.

وی بیان کرد: نظر به دغدغه‌های دولت مبنی بر اتمام پروژه‌های مصوب سفرهای استانی تا پایان دولت دهم، تلاش مجموعه بر آن است تا این پروژه‌ها در دولت دهم به پایان برسد و پروژه ناتمامی باقی نماند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ستاد ویژه‌ای به منظور پیگیری و بررسی مسائل و مشکلات این پروژه‌ها به ریاست علی‌اکبر محرابیان مشاور ویژه رئیس جمهور تشکیل شده است.

شیخ‌زاده خاطر نشان کرد: در استان ما نیز این ستاد شکل گرفته و امروز نخستین جلسه آن به دستور استاندار و مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور دستگاه‌های اجرایی که دارای پروژه در طرح مهر ماندگار هستند، تشکیل شد.

معاون استاندار و رئیس کارگروه پیگیری طرح‌های مهر ماندگار استان، طرح راه‌آهن چابهار زاهدان، تکمیل بزرگراه زاهدان - زابل – دوست محمد، تکمیل بزرگراه زاهدان – بم – کرمان، تکمیل بیمارستان و مرکز درمانی در حال احداث استان، تکمیل طرح مس چهل کوره، احداث سالن ورزشی 2 هزار نفری چابهار و طرح آبرسانی به خاش، بهسازی محور کنارک - جاسک - بندر عباس را از جمله طرح‌هایی برشمرد که در مجموع طرح‌های مهر ماندگار در حال پیگیری و اجرا هستند و تلاش بر این است که این طرح‌ها تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسند.

وی ادامه داد: تشکیل این ستاد به منزله عدم پیگیری و اجرای بقیه طرح‌های مصوب سفرهای استانی نیست و آنها در قالب بودجه سنواتی پیگیری و ستاد پیگیری مصوبات سفرهای استانی کماکان آنها را پیگیری خواهند کرد.

شیخ‌زاده افزود: اما به لحاظ دغدغه‌ای که برای پروژه‌های بزرگ وجود داشت و ممکن است در اجرا با مشکلاتی مواجه شوند این ستاد تشکیل شد تا با اختصاص اعتبار به صورت ویژه شکست زمانی در اجرا اتفاق افتاده و زودتر به مرحله بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول