اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس خبر داد

افزایش طرح‌های «مهر ماندگار» در فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: طرح‌های مهر ماندگار استان فارس از 42 مورد به 60 مورد رسیده است.

افزایش طرح‌های «مهر ماندگار» در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس در سال91، با بیان این که اعتبار اختصاص‌ یافته به طرح‌های مهر ماندگار، 100 درصد است، اظهار داشت: یکی از ملاک‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی این استان، پیگیری برای به سرانجام رساندن طرح‌های مهر ماندگار است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر پایبندی به ضوابط قانونی در اجرای مناقصات و پرهیز از تقاضای ترک تشریفات توسط دستگاه‌های اجرایی، افزود: با توجه به این که برخی منابع این استان، در آخرین روزهای سال 90، جذب شده‌اند، مدیران باید ضمن تلاش برای جذب این اعتبار، با دقت مضاعف، مانع از کاهش کیفیت اجرای طرح‌ها شوند.

وی خواستار تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از بازگشت اعتبارات استان فارس شد و اضافه کرد: بودجه‌های جذب شده باید با اولویت مصوبات سفر مقام معظم رهبری، مصوبات سفرهای هیئت دولت و پروژه‌های نیمه تمام این استان، مصرف شود.

استاندار فارس با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال91 در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، از دستگاه‌های اجرایی خواست در پیگیری‌های خود برای تغییر در لایحه بودجه، شأن و جایگاه قوه مجریه را حفظ کرده و با هماهنگی مدیریت ارشد این استان، اقدام به انتقال نظریات خود به نمایندگان مجلس کنند.

صادق عابدین با اشاره به دستورالعمل دولت برای تغییر وضعیت کارکنان شرکتی، تصریح کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی در عمل به دستور دولت مبنی بر تعیین تکلیف کارکنان شرکتی، تعلل کرده‌اند که در صورت تداوم تخطی از مقررات مربوطه، با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

وی با تاکید بر انجام به موقع طرح‌های عمرانی در استان فارس، گفت: چنانچه افرادی در دستگاه‌های این استان، با بهانه‌های گوناگون، مانع از اجرای طرح‌های عمرانی شوند علیه آن‌ها اعلام جرم شده و خسارات وارده به بیت‌المال مطالبه می‌شود.

استاندار فارس خواستار حضور جدی‌تر اعضا در جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان شد و خاطرنشان کرد: با توجه به این که شورای برنامه‌ریزی و توسعه، مهم‌ترین شورای این استان است، با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند و تلاش بیشتر در این شورا، می‌توانیم اهداف برنامه توسعه پنج ساله و چشم‌انداز 20 ساله را در استان فارس محقق کنیم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول