اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سردشت:

امام روحیه مبارزه با فساد را احیا کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سردشت گفت: امام خمینی(ره) روحیه مبارزه با فساد و ظلم را در جامعه احیا کردند.

امام روحیه مبارزه با فساد را احیا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا ملاسلام امینی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: عزت و سربلندی امروز ملت ایران مرهون مجاهدت‌ها و اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در راستای برافراشتن پرچم اسلام و برقراری عدالت اسلامی در جامعه امروز است.

وی با تاکید بر حرکت در راستای آرمان‌های مقدس امام خمینی(ره) افزود: هر چه از عمر پربرکت انقلاب می‌گذرد وظیفه ما در زمینه حفظ دستاوردهای نظام، رساندن پیام انقلاب اسلامی و اندیشه‌های بنیانگذار کبیر آن به جهان بیشتر می‌شود از این رو باید در این زمینه بیش از پیش تلاش کنیم.

امینی با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و اعزام کاروان‌های زائران به حرم مطهر، مردم عشق و ارادت خود به بنیانگذار کبیر انقلاب را نشان می‌دهند.

وی با اشاره به ویژگی‌های امام خمینی(ره) تصریح کرد: امام یکی از رهبران مقتدر جهان بودند که در برابر هر گونه ظلم و ستم ایستادگی کردند و اعتماد به نفس، حمایت از مستضعفان، روحیه مبارزه با فساد و زیر بار نرفتن در برابر مستکبران را در جامعه امروز احیا کردند.

امام جمعه سردشت از اعزام یک‌هزار بسیجی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: در این کاروان اقشار مختلف مردم و بسیجیان از پایگاه‌های کارمندی، کارگری، اصناف، بسیج عشایری، خواهران و حوزه‌های شهری و روستایی حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول