اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

بدخواهان می‌خواهند مرحله دوم انتخابات بی‌رونق باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلامشهر گفت: دشمنان و بدخواهان ما می‌خواهند مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون حضور مردم و بی‌رونق برگزار شود.

بدخواهان می‌خواهند مرحله دوم انتخابات بی‌رونق باشد

غلامحسین آرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: پیش از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره نهم، دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی تمام تلاش خود را برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به کار بستند.

وی تصریح کرد: برای تحقق این توطئه بسیاری از رسانه‌های ضد انقلاب و رسانه‌های کشورهای غربی گزارش‌های غیر واقعی از داخل ایران منتشر کرده و مدعی شدند که مردم کشورمان علاقه‌ای به حضور در انتخابات ندارند.

فرماندار اسلامشهر افزود: به فضل الهی و با اعلام نتایج انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مشخص شدن حضور بالای 60 درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر توطئه دشمنان خارجی و بدخواهی عوامل فریب‌ خورده آنها در داخل نقش بر آب شد.

* اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات

آرام با بیان اینکه در حال حاضر تکلیف بسیاری از کرسی‌های مجلس و نمایندگان مردم در خانه ملت مشخص نشده است، گفت:‌ نباید تصور کنیم که کار تمام شده و مرحله دوم انتخابات اهمیت چندانی ندارد.

وی تأکید کرد: به طور قطع هر کرسی نمایندگی اهمیت بسیار بالایی برای کشور داشته و به همین دلیل باید با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی تکلیف حوزه‌های باقی مانده مشخص شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی اسلامشهر افزود: این در حالی است که دشمنان و بدخواهان ما نمی‌خواهند مردم در مرحله دوم انتخابات حضوری گسترده و پررنگ داشته باشند و به همین دلیل از مدت‌ها پیش توطئه‌های جدیدی را آغاز کرده‌اند.

آرام تأکید کرد: به طور قطع حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان با رأی اکثریت واجدین شرایط حق رأی، موجب می‌شود که مجلس کارآمد، انقلابی و مقتدر تشکل شود.

فرماندار اسلامشهر در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه 25 نماینده مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر باید در مرحله دوم انتخاب شوند، هم‌اکنون تمام شرایط برای برگزاری انتخاباتی حداکثری و سالم در حوزه اسلامشهر فراهم شده است.

لازم به توضیح است، مرحله دوم انتخابات روز 15 اردیبهشت در حوزه انتخابیه اسلامشهر هم‌زمان با تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول