اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس نهم

فرهمند از سوی رقیب انتخاباتی دعوت به مناظره شد

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده، کاظم فرهمند، رقیب انتخاباتی خود در حوزه ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم را دعوت به مناظره کرد.

فرهمند از سوی رقیب انتخاباتی دعوت به مناظره شد

حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده، نامزد راه یافته به دومین مرحله نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: من به صحنه نیامدم با کسی سر دعوا داشته باشم، بنده فقط احساس مسئولیت کرده و به صحنه آمدم.

وی عنوان کرد: آمدم تا نسیم عدالت را به این حوزه بازگردانم، بنده می‌گویم مدیریت باید اصلاح شود، درد است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمار بیکاری بالا باشد و در برخی شهرها فقر و نداری بیداد می‌کند.

زارع‌زاده با انتقاد از تخریب‌های صورت گرفته و توهین‌های وارده به خود گفت: باید به جرم اینکه حق می‌گویم و عدالت‌جو هستم و مواهب را برای همگان به صورت یکسان و عدالت‌گونه می‌خواهم مورد تهمت، تخریب و حرف‌های ناجوانمردانه قرار بگیرم.

وی عنوان کرد: مجلس رفتن با دعوا نمی‌شود، بنابراین از رقیب خود دعوت به مناظره کرده‌ام.

زارع‌زاده مردم شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز را به رعایت قوانین شرعی و جمهوری اسلامی دعوت کرد و گفت: در زمان تبلیغات دور دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تمام اعضای ستاد ما، قوانین شرعی و جمهوری اسلامی را رعایت کرده و تمام رفتارهای غیر اخلاقی را محکوم می‌کنم و حمایت خود را از انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول