اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد دور دوم حوزه انتخابیه مشهد:

حضور 65 درصدی مردم در انتخابات لحن اروپایی‌ها را تغییر داد

خبرگزاری فارس: نامزد راه ‌یافته به دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مشهد گفت: حضور پرشور و 65 درصدی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی سبب تغییر لحن و گفتمان‌های اروپایی‌ها شد.

حضور 65 درصدی مردم در انتخابات لحن اروپایی‌ها را تغییر داد

جواد آرین‌منش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به فضای تبلیغاتی حاکم بر مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از مسئولان شهری انتظار است که با فضای‌سازی‌های شهری و نصب سخنان حضرت امام‌(ره) و مقام معظم رهبری پیرامون حضور حداکثری و پرشور به دعوت مردم بپردازند.

نامزد راه ‌یافته به دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ارتباط با نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم خاطرنشان‌ کرد: رسانه‌ها در آماده‌ کردن شرایط برای انتخاباتی باشکوه نقش بسیار عظیمی را ایفا می‌کنند.

آرین‌منش ادامه داد: در این راستا می‌توان به رسانه‌هایی نظیر خبرگزاری فارس و روزنامه خراسان اشاره کرد که با برگزاری مناظره و گفت‌وگو با نامزدهای انتخاباتی به حضور پرشور و حداکثری مردم کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا نهادها، ارگان‌ها و دیگر رسانه‌ها نیز باید نقش خود را در زمینه انتخاباتی کردن فضای شهر به خوبی ایفا کنند تا بار دیگر شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم.

آرین‌منش در ادامه با اشاره به پیامدهای حضور 65 درصدی ملت ایران در انتخابات 12 اسفند گفت: حضور مردم در عرصه انتخابات 12 اسفند پیامد‌های مثبتی در داخل و خارج کشور داشت که از جمله این پیامدها می‌توان به ایجاد انسجام و وحدت ملی میان ملت ایران اشاره‌ کرد که سبب تزریق خونی پاک و تازه به پیکر انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد: این حضور سبب نقش بر آب شدن تمام نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی شد، هم‌چنین از دیگر پیامدهای مثبت این حضور در صحنه بین‌الملل نیز می‌توان به تغییر لحن و گفتمان‌های اروپایی‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول