اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهاباد:

بهاباد برای برگزاری انتخابات مجلس آماده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهاباد از آمادگی کامل مردم و مسئولان این شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

بهاباد برای برگزاری انتخابات مجلس آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهاباد، محمدرضا هدایی ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان بهاباد با بیان اینکه در مرحله اول انتخابات، مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی مُهر ناامیدی بر چهره بدخواهان نظام زدند، اظهار داشت: امیدواریم مردم در انتخابات این دوره نیز با حضور گسترده خود و  انتخابی اصلح، یار و یاور نظام و خاری در چشم دشمنان باشند.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت این مرحله از انتخابات عنوان کرد: مردم شریف بهاباد با مشارکت گسترده و حضوری کم‌نظیر، بار دیگر وحدت و هم‌دلی دوستان انقلاب و یأس و ناامیدی دشمنان را ثابت خواهند کرد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بهاباد با اشاره به نام‌گذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» گفت: همه باید برای تحقق این هدف در سال جاری همت خود را به کار گیریم.

جانشین ستاد انتخابات استان یزد نیز در این نشست از آمادگی حوزه انتخابیه مرکز مهریز برای برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز خبر داد و گفت: 182 شعبه اخذ رأی که 119 شعبه آن ثابت و بقیه سیار است در 15 اردیبهشت‌ماه کار جمع‌آوری آرای این پنج شهرستان را به صورت تمام مکانیزه انجام خواهند داد.

مهدی تقوایی اظهار داشت: برای برگزاری این دوره از انتخابات 4 هزار و 500 تا 5 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، حفاظت، امنیتی و پشتیبانی شرکت دارند.

وی افزود: این مرحله مانند مرحله اول از حساسیت سیاسی و اجتماعی بالایی برخوردار است و از مردم انتظار می‌رود با حضور خود در انتخابات، پاسخ یاوه‌گویی دشمنان را بدهند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول