اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فامنین خبر داد

آمادگی شهرستان فامنین بمنظور برگزاری انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار فامنین از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با فعالیت هشت کمیته خبر داد.

آمادگی شهرستان فامنین بمنظور برگزاری انتخابات

مهدی باب‌الحوائجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: انتخابات دور دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با آمادگی کامل در شهرستان فامنین با فعالیت هشت کمیته برگزار می‌شود.

وی افزود: در سطح شهرستان 55 شعبه اخذ رأی به‌منظور جمع آوری آرای مردم تعبیه شده که یک هزار نفر نیز در ارتباط با روند اجرای انتخابات فعالیت مستقیم و غیر مستقیم دارند.

فرماندار شهرستان فامنین گفت: نمایندگان فرماندار، ناظران، هیئت بازرسی، اعضای شعب نیروی نظامی و انتظامی مسئولیت برقراری امنیت در انتخابات را عهده‌دار هستند و نسبت به تخلفات صورت گرفته نیز اطلاع‌رسانی لازم را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه در دور نخست انتخابات مردم با پیروی از توصیه‌های مقام معظم رهبری در این میدان سیاسی مهم شرکت کردند، افزود: در این دوره نیز مردم به شایستگی در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند به طوری که 72 درصد از واجدان شرایط در دور قبل نسبت به انتخاب کاندیدای مورد نظر اقدام کردند.

باب‌الحوائجی در پایان تصریح کرد: در ادوار گذشته میزان مشارکت مردم شهرستان فامنین در انتخابات افزایش 72 درصدی داشته و این رقم همچنان در حال افزایش اشت.

انتهای پیام/خ۲۰   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول