اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری:

مردم با حضور در دور دوم انتخابات تکلیفشان را تکمیل کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم، تکمیل کار و تکالیفی است که آغاز کرده‌اند و به پایان خواهند رساند.

مردم با حضور در دور دوم انتخابات تکلیفشان را تکمیل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از کمیسیون حقوق بشر اسلامی منطقه هفت، آیت‌الله هاشم هاشم‌زاده هریسی با بیان اینکه فضا را برای شرکت در دور دوم انتخابات مجلس نهم، مساعد و مناسب می‌دانم، اظهار کرد: فضا سالم و محیط آرام است و هیچ مانع و مشکلی برای حضور و شرکت در دور دوم انتخابات مجلس وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مردم در دور اول انتخابات به خاطر عمل به تکلیف خود و تعیین سرنوشتشان شرکت کردند، افزود: همان انگیزه‌ها و معیارها برای دور دوم وجود دارد و در واقع مردم با حضور در دور دوم انتخابات کار و تکلیفشان را تکمیل خواهند کرد چرا که عقل ایجاب نمی‌کند کار خود را نیمه‌کاره رها کنیم و در مورد انتخابات هم زمانی کار مردم تمام می‌شود که در هر شهری که انتخابات ناقص مانده است، تمام شود.

هریسی با بیان اینکه حتی کسانی که در مرحله اول شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم شرکت کنند، تصریح کرد: نمی‌توان به این بهانه که در مرحله اول شرکت کردیم و به تکلیفمان عمل کرده‌ایم در دور دوم شرکت نکنیم، چون در مرحله دوم، تکلیف‌ها تکمیل می‌شود.

وی، ایجاد فضای باز را از وظایف مسئولان برای دور دوم انتخابات دانست و افزود: مسئولان نباید احساس کنند که مرحله دوم انتخابات از اهمیت کمتری برخوردار است و باید مثل مرحله اول تعرفه آماده کنند و تعرفه‌ها از ساعات اولیه رای‌گیری کم نشود و تبلیغات نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول