اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

برگزاری دیدار دوستانه هنرمندان گیلان در ابوموسی

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: بازی دوستانه‌ای در 14 اردیبهشت جاری بین دو تیم هنرمندان از استان مجاور دریای خزر در جزیره ابوموسی کنار خلیج همیشه فارس ایران برگزار می‌شود.

برگزاری دیدار دوستانه هنرمندان گیلان در ابوموسی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی عصر امروز در جلسه ورزش و جوانان استان از حمایت این اداره کل برای برگزاری دیدار دوستانه هنرمندان در جزیره ایرانی ابوموسی خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مسئولان نظام برای حضور در جزایر ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک،  دیدار دوستانه‌ای با حمایت استاندار گیلان و هماهنگی مسئولان هرمزگان با هدف حمایت از تمامیت ارضی ایران اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به سابقه و قدمت تاریخی خلیج فارس ایران افزود: خلیج فارس حداقل دو هزار و 500 سال در اختیار ایران و دولت‌های حاکم بوده و ادعای دولت‌های عربی بازی سیاسی بیش نیست که حتی خود آنها نیز این یاوه گویی‌ها را باور ندارند.

وی ادامه داد: برای به رخ کشیدن اتحاد، غیرت و حمیت ایرانی، بازی دوستانه‌ای در روز 14 اردیبهشت جاری بین دو تیم هنرمندان از استان مجاور دریای خزر و دیگری از کنار خلیج همیشه فارس ایران برگزار می‌شود.

بابایی ابراز کرد: در این بازی تیم هنرمندان گیلان با شماره 3 به نشانه ایرانی بودن سه جزیره تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی و با شعار جزیره همیشه ایرانی ابوموسی به میدان می‌روند.

به گفته مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، تیم هنرمندان هرمزگان نیز با شماره 10 به نشانه دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس و با شعار ابوموسی، جزیره ایرانیان به مصاف حریف گیلانی می‌رود.

ا‌نتهای پیام/خ20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول