اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان:

ابوموسی بهترین گزینه برای میزبانی جشنواره خلیج فارس است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: ابوموسی ظرفیت‌های فراوانی برای میزبانی جشنواره خلیج فارس دارد و می‌توان گفت بهترین گزینه برای میزبانی این جشنواره است.

ابوموسی بهترین گزینه برای میزبانی جشنواره خلیج فارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل تذرو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره خلیج فارس در پیوند با طرح تحول اجتماعی کشور که بر نشاط اجتماعی و رضایت عمومی تأکید دارد می‌تواند بستر مهمی برای معرفی جاذبه‌های زیبای گردشگری در شهرستان ابوموسی باشد.

وی تصریح کرد: در این طرح ساماندهی سواحل به عنوان یکی از ظرفیت‌های گردشگری مورد توجه ویژه است که شهرستان ابوموسی دارای بهترین سواحل و چشم‌انداز مطلوبی در این زمینه است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان توسعه صنعت گردشگری را با توجه به ظرفیت‌های بسیار غنی استان هرمزگان به ویژه در جزایر چهارده‌گانه مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: جزایر زیبای ایرانی از جمله ابوموسی باید به قطب گردشگری تبدیل شود و مواهب آن در خدمت توسعه کشور باشد.

تذرو در ادامه با اشاره به اهمیت جشنواره خلیج فارس خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های این جشنواره می‌تواند در ابعاد بین‌المللی مورد استفاده قرار گیرد چرا که بستر آن به خوبی مهیاست.

تذرو با اشاره به عظمت خلیج فارس به عنوان گاهواره تمدن، خاطرنشان کرد: خلیج فارس به عنوان مظهر صلح و برادری، با نام ایران اسلامی عجین است و هر گونه اقدامی در راستای تبیین جایگاه فرهنگی این نام، درخور ستایش و قدردانی است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان در پایان تأکید کرد: حوزه اجتماعی استانداری هرمزگان اهتمام لازم را در راستای اجرای هر چه شایسته‌تر جشنواره خلیج فارس به میزبانی شهرستان ابوموسی خواهد داشت.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول