اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان خبر داد

رونمایی از تمبر خلیج فارس در جزیره ابوموسی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: هم‌زمان با مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج فارس با حضور مسئولان کشوری و استانی از تمبر خلیج فارس در جزیره ابوموسی رونمایی می‌شود.

رونمایی از تمبر خلیج فارس در جزیره ابوموسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشنواره بین‌المللی خلیج فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه تمبرهای پستی به عنوان سفیران کوچک از سراسر دنیا بیانگر حوادث و مناسبت‌های مختلف هستند تصمیم بر این داریم که تمبر خلیج فارس به مناسبت روز ملی خلیج فارس چاپ و رونمایی شود.

دبیر جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج فارس با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره  نیز از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی تاریخی این سرزمین کهن به شمار می‌رود، ادامه داد: چاپ تمبر خلیج فارس نیز می‌تواند در معرفی خلیج فارس در ابعاد بین‌المللی و جهانی نقش مؤثری داشته باشد.

وی اضافه کرد: تمبر خلیج فارس با همکاری اداره پست هرمزگان طراحی و چاپ شده که 10 اردیبهشت‌ماه جاری در مراسم اختتامیه این جشنواره از آن رونمایی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تمام امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج فارس در جزیره ابوموسی فراهم شده است.

وی افزود: برنامه‌های امسال بسیار متنوع تر و فراگیرتر از سال گذشته بوده و چهره‌ها و افراد شرکت‌کننده نیز از بین اقشار بیش‌تری هستند.

مریدی ادامه داد: اجرای چکامه خلیج فارس، اجرای نمایش خلیج فارس و رونمایی از چهار کتاب حوزه خلیج فارس از بخش‌های پیش‌بینی شده در این جشنواره هستند.

به گفته مریدی‌زاده امسال نخستین بار بازی‌های رایانه‌ای و کودکان که با موضوع خلیج فارس طراحی و تهیه شده، رونمایی می‌شود.

این مسئول هم‌چنین تقدیر از خانواده شهدای خلیج فارس، پژوهشگران، مؤلفان، هنرمندان سینما و تلویزیون و منتخبین ادارات که در حوزه خلیج فارس فعالیت کرد‌ه‌‌اند را به عنوان بخش‌های دیگر این جشنواره نام برد.

مریدی‌زاده یادآور شد: امسال علاوه بر استان هرمزگان، هشت استان دیگر نیز این جشنواره را در بخش‌های مختلف برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول