اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر:

430 میلیون برای هوشمندسازی مدارس قائمشهر اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش قائمشهر گفت: 429 میلیون تومان برای هوشمندسازی مدارس قائمشهر اختصاص یافت که کافی نیست.

430 میلیون برای هوشمندسازی مدارس قائمشهر اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، محمدحسین امیری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرایی شدن سیاست‌های راهبردی آموزش و پرورش برای تحقق تحول بنیادین خاطرنشان کرد: نقش معلمان در پیشبرد اهداف سند چشم انداز بی‌بدیل است.

وی با اشاره به سال تولید ملی، سرمایه و کار ایرانی، بزرگ‌ترین تولید ملی را در کشور تولید فکر و اندیشه ایرانی دانست و افزود: منابع و ماخذ ایرانی بسیاری برای تولید اندیشه ایرانی موجود است که به طور کامل و مطلوب از آن بهره‌برداری نشده است.

امیری با بیان اینکه تحول بنیادین باید در محتوا و اندیشه دانش آموز شکل بگیرد، تصریح کرد: لازم است بسترسازی لازم برای ترویج فرهنگ دینی و بومی در بین دانش‌آموزان فراهم شود و بحث هویت دینی که اساس تولید ملی و تحول بنیادین است برای باورپذیری دانش‌آموزان و جوانان توسط معلمان و مربیان در مدارس اجرا شود.

این مسئول درباره بحث هدایت تحصیلی دانش‌آموزان تصریح کرد: در سال گذشته تحصیلی 47 درصد دانش‌آموزان در مراکز فنی و حرفه‌ای ثبت‌نام شدند که باید در سال جاری به 48.5 درصد افزایش یابد.

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جلسه شورای دانش‌آموزی سال 90 و تاکید ایشان بر کاهش 50 درصدی هزینه‌های سوخت و حامل‌های انرژی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس با سرانه‌هایی که در اختیار دارند باید هزینه‌ها را مدیریت کنند.

وی با یادآوری اختصاص اعتبار مناسب برای هوشمندسازی مدارس در سال 91 اضافه کرد: در مجموع 429 میلیون تومان برای هوشمندسازی مدارس قائمشهر اختصاص یافت که ادامه روند هوشمندسازی با توجه به ناکافی بودن اعتبار، نیازمند حمایت خانواده‌ها و خیران است.

امیری تعداد فرهنگیان قائمشهر را 3 هزار و 740 نفر برشمرد و متذکر شد: از این تعداد هفت نفر به عنوان معلم برتر استان مازندران معرفی شدند.

این مسئول در تشریح برنامه‌های هفته معلم اذعان داشت: فردا صبحگاه معلم به صورت نمادین در مدرسه شهدای قائمشهر برگزار می‌شود همچنین برگزاری همایش تجلیل از فرهنگیان و همایش پیاده‌روی فرهنگیان با رویکرد منادیان تربیت در 15 اردیبهشت از برنامه‌های این اداره در شهرستان قائمشهر است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول