اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

غوغاسالاری مسئولان را از مسیر منحرف نکند

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان با اشاره به سیاه‌نمایی بعضی از افراد گفت: غوغاسالاری نباید مسئولان را از مسیر اصلی منحرف کند.

غوغاسالاری مسئولان را از مسیر منحرف نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شوراهای شهر و روستای شهرستان رشت با گرامیداشت روز معلم و کارگر اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران مردمی‌ترین نظام الهی است و مردم همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور دارند.

وی با بیان اینکه از آسیب‌های دوران انقلاب باید درس گرفته شود، افزود: اگر میزان ولایت باشد تمام موارد برطرف می‌شود.

سعادتی منحرف شدن بعضی از افراد از مسیر انقلاب را به دلیل خارج شدن از راه ولایت دانست و تصریح کرد: غوغاسالاری نباید مسئولان را از مسیر اصلی منحرف کند.

استاندار گیلان خدمت به مردم را عبادت نامید و خاطرنشان کرد: تمام توفیق‌های دولت با همراهی مردم کسب شده ضمن اینکه اراده جمعی موجب توفیق نظام شده است.

این مسئول، وضعیت کشاورزی گیلان نسبت به استان‌های همجوار را مطلوب خواند و ابراز داشت: کود شیمیایی برای توزیع بین کشاورزان به صورت مستقیم وارد استان می‌شود.

وی به ورود 9 هزار تن کود شیمیایی به گیلان اشاره کرد و گفت: دو هزار تن کود شیمیایی دیگر تا چند روز آینده وارد استان می‌شود.

سعادتی با تاکید براینکه نعمت نظام الهی نباید نادیده گرفته شود، یادآور شد: بعضی از افراد سیاه‌نمایی را دوست دارند و فتنه‌گران هنوز می‌خواهند در صحنه حضور داشته باشند اما مردم به آنها میدان نمی‌دهند.

استاندار گیلان هدف فتنه‌گران را از بین بردن انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: کشورهای غربی از آنها حمایت می‌کردند.

وی، مردم را معیار انتخاب‌ها دانست و اذعان کرد: شوراها یکی از تشکیلات خدمات‌رسان به مردم و نظام الهی هستند.

سعادتی با بیان اینکه مدیران دارای عملکرد بد باید کنار بروند، اظهار کرد: مسئولیت‌ها ارزش نیست و باید به معیارهای الهی توجه شود.

این مسئول، خواستار انسجام بیشتر شوراها شد و افزود: شوراها باید قدر و توان خود را بدانند و با روحیه جهادی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنند.

استاندار گیلان شوراها را بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسئولان خواند و تصریح کرد: فصل جدیدی برای شهرستان رشت باز شده است.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌های مختلف باید برای توسعه رشت تلاش کنند و این شهرستان با اقتدار توسعه می‌یابد.

سعادتی با تاکید براینکه اختلاف بین مسئولان ممنوع است، ابراز داشت: سلامت مالی، اخلاقی و فکری مسئولان برای ما مهم است.

استاندار گیلان به دستاوردهای سفر هیئت ایرانی به داغستان و آستراخان اشاره کرد و گفت: دروازه جدیدی با تفاهمنامه‌های انجام شده، برای ایران و گیلان در عرصه بین‌المللی باز شده است.

به گفته وی، 80 درصد مردم روسیه به ملت ایران به دلیل ایستادگی در مقابل نظام سلطه افتخار می‌کنند.

سعادتی با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس در حوزه‌های انتخابیه رشت و تالش در گیلان، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید قوانین خوب را تصویب کنند و امور اجرایی را به عهده مسئولان بگذارند.

این مسئول، انتقال مشکلات مردم را از طریق نمایندگان عنوان کرد و یادآور شد: امور اجرایی مربوط به دولت است.

استاندار گیلان در ادامه شهر رشت را نیازمند یک ورودی در شان مردم این استان دانست و افزود: میدان شهرداری رشت تا پایان سال جاری ساماندهی می‌شود.

وی به زد و بندهای انجام شده در شهرداری رشت در سال‌های گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: سال‌های گذشته تخلف‌هایی در شهرداری رشت صورت گرفته و در حال بررسی است.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول