اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از شورای شهر دشتی

انتخابات شورا بدون حضور خبرنگاران/ اعتباراتی که شورا بدون برنامه هزینه کرد

خبرگزاری فارس: شورای شهر خورموج در حالی آخرین دوره انتخابات خود بدون حضور خبرنگاران را برگزار کرد که در شهر شواهدی است که نشان می‌دهد شورا اعتباراتی را بدون برنامه هزینه کرده است.

انتخابات شورا بدون حضور خبرنگاران/ اعتباراتی که شورا بدون برنامه هزینه کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی با وجود این اتفاقات اما برخی اعضای شورا در اظهار نظرات خود به جای تلاش برای حل مشکلات درون شهری، مشکلاتی برون شهری را پیش کشیده‌اند، به طور مثال رئیس اسبق شورای شهر خورموج ضمن انتقاد از فرماندار دشتی گفت: نیاز نبوده است اعتباری را نسبت به پل هوایی روستای عربی هزینه کنند.

حسین سمیعی افزود: شهر خورموج نیاز به پل هوایی ندارد و باید این اعتبارات در زمینه حل مشکلات شهری هزینه شود.

سخنان رئیس اسبق شورای شهر خورموج قابل تأمل است.

اولا روستای عربی نیاز مبرم به احداث پل هوایی داشت که این امر با تلاش فرماندار و با همکاری اداره راه و در شورای ترافیک شهرستان مصوب شده است و هیچ ربطی به شهر ندارد.

دوما مثل اینکه آقای سمیعی در شهر زندگی نمی‌کند و نمی‌داند که در غرب جاده اصلی مسیر بوشهر به کنگان و عسلویه مردم برای نیازهای کاری خود باید عرض بلوار بسیج خورموج را طی کنند و به مرکز شهر آمد و رفت کنند و با توجه به ترافیک موجود در این مسیر، پل هوایی یک نیاز جدی برای شهروندان است.

ثالثا اگر رئیس اسبق شورای شهر دلش برای شهر می‌سوزد سری به کوچه پس کوچه‌های شهر بزند که مردم با چه مشکلاتی روبه‌رو هستند.

اعضای شورای شهر خود به خوبی می‌دانند بلواری که یک مرتبه توسط امام جمعه محترم خورموج کلنگ آن به زمین زده شد و در دهه فجر مجددا توسط فرماندار عملیات اجرایی آن آغاز شد اعتباری که در آن هزینه شده هیچ ضرورتی هم نداشت زیرا این خیابان هیچ رفت و آمدی در آن صورت نمی‌گیرد و ما خیلی از خیابان‌هایی را داریم که چاله و چوله‌های آن‌ها مردم را عذاب می‌دهد و می‌شد این اعتبارات را خرج ترمیم آن‌ها کرد.

شورای شهر می‌داند منطقه گردشگری عمارت بنگه و شیرینه خارج از شهر است و هیچ ربطی به شهرداری ندارد چرا شهرداری اصرار بر احداث پارک در آن منطقه گردشگری را دارد با توجه به اینکه احداث اماکن گردشگری وظیفه میراث فرهنگی است که این منطقه در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد.

اگر پیشرفت شهر را می‌خواهید که یقینا باید این‌طور باشد چرا نسبت به روشنایی خیابان آیت‌الله حاج میرزا احمد دشتی تاکنون اقدام نکرده‌اید و حتی ورودی شهر از محل پل زیر گذر مسیر دانشگاه آزاد اسلامی که از احداث پل آن چند سالی است می‌گذرد هیچ توجهی نسبت به آسفالت آن نشده‌ است.

 

* انتخابات شورا بدون حضور خبرنگاران

آخرین دوره از انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر خورموج در حالی انجام شد که هیچ کدام از رسانه‌های خبری در آن جلسه حضور نداشتند.

در این جلسه پس از بحث و بررسی غلامرضا قربانی‌مقدم به همراه خانم هاشمی کاندیدای ریاست شورای شهر شدند که غلامرضا قربانی‌مقدم با سه رأی موافق به عنوان رئیس شورا و سید مهدی ابطحی و حسین سمیعی کاندیدای نایب رئیسی شدند که سید مهدی ابطحی نیز با سه رأی موافق به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی خورموج انتخاب شد.

گزارش: اسماعیل حاجیانی

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول